Kwiecień

Ponieważ ten miesiąc ma być z szydełkiem w ręku , postanowiłam przegnać lenia i jak przystało ma dziewiarkę zrobić do koszyczka dwie nowe serwetki. Od wielu lat mam te same, wyciągam z szuflady raz w roku. 

Nadszedł więc czas  na zmianę , udałam się do pasmanterii w celu nabycia kordonka i mogę się już pochwalić dwoma nowymi serwetkami.

Dane: kordonek Maja, szydełko 1,9

Z jednego kordonka powstały dwie serwetki, wzory ze starych gazetek.


 
Przed świetami pewnie już tu nie uda mi się zajrzeć , wiec wszystkim którzy tu zawitają życzę samych dobrych i spokojnych dni. 🙂


Komentarze

  1. Obydwie śliczne!!! Spokojnych i pogodnych Świąt- Tobie i całej Twej Gromadce!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne koroneczki zrobiłaś.Radosnych Świąt.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serwetki!!! Gratuluję skutecznego pogonienia lenia ;) Świąt radosnych i spokojnych życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych i Spokojnych Świąt :)
    Pamiętam jak mnie kilka lat temu dopadła mania robienia na szydełku z tamtych czasów mam całkiem spory zbiór serwet. Po latach chętnie wyciągam i zastanawiam się jak mi się chciało :)
    Piękne serwetki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem