Zimowi goście i szukanie pomysłu….

najpierw o gościach, którzy przylatują codziennie :)
ob 204 ob 206
ob 250 ob 251
a teraz o szukaniu pomysłu
mam na stanie dwie wełny, w ilościach znikomych czyli pojedynczo na nic konkretnego, ale jak je połączę to może wyjdzie jakaś bluzka tunika lub sweterek
ob 255
no i siedzę i myślę pokaże swoje szkice ;)
malarką nie jestem ale może załapiecie o co chodzi
ob 256
karczek ma być zrobiony w drobne ażurowe warkoczyki – tylko nie mogę sie zdecydować czy serek czy druga wersja
dół i rękaw ma być wełenką z cekinami robiony, marszczony pod karczkiem, albo…
ob 258
to samo tylko dół bez marszczeń rozszerzany ku dołowi stopniowo a góra podobnie, rękawy też lekko rozszerzone
no i teraz czekam na podpowiedzi, która wersja? jak myślicie?
................................................................................................................................
z ostatniej chwili
bluzeczka z poprzedniego postu zostaje w wersji kamizelki, dziewczyny mnie przekonały ;)
musze tylko wymienić guziki bo te są za ciężkie, dlatego po przyszyciu jednego odpuściłam sobie


Komentarze

  1. bardzo fajne pomysły. Ogromnie mi się podoba wersja z drugiego szkicu...

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi podoba się 3 wersja,ja takie lubię i czekam na odgapienie.Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wersja w serek mi się bardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli karczek ma być w małe warkoczyki, to chyba jednak chyba nie serek. Ale jeśli zależy Ci na wydłużeniu sylwetki, to jednak serek.
    Ja bym zrobiła kopertowy ażurowy przód ( nie musi być"poła" karczka aż do szwu bocznego),a dół od karczka lekko rozszerzony, ale nie zmarszczony.Rękawki dość długo blisko ciała, potem rozszerzone.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I bardzo dobrze, że nie prujesz, bardzo fajna kamizelka :)
    Co do projektu to ja stawiam na nr 3, z rękawkami takimi jak pisała anabell :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak pisałam, że widzę jako kamizelkę z białą bluzką do tego - szczerze, wygląda lepiej niż sobie wyobrażałam :)
    Co do projektu, hmmm... jestem miłośniczką karczków jak w projekcie 2 i 3, co do dołu ... raczej 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stawiam na 3.
    Aniu, fajnie, że zostawiłaś kamizelkę- wygląda pięknie na białej bluzce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też podoba się najbardziej 3 projekt...:-) A kamizelka wyszła rewelacyjna...:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamizelka rewelacyjna, i jak zawsze wiele sie dzieje na twojej stronie zapowiedz następnej pracy budzi we mnie ciekawośc wiec czas zacząc tu zagladac chyba dwa razy na dzień by czegoś nieprzegapic bo ze szkicow zapowiada sie cudeńko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem