Wrzesien

Wrzesień był bardzo pracowity, robótkowo też, ale ponieważ brałam udział w teście , wiec chwilowo nie mogę pokazać co tam dziergałam 😉
Wakacje już minęły, a ja jeszcze nie odczułam, ze były jakieś wakacje, bardzo to był intensywny czas dla mnie . Wesele syna za mną, rodzina sie powiększa 🙂


Młody dostał się ma studia i za tydzień z dobytkiem zawozimy go do akademika .  W domu dopiero zrobi się pusto. 🤔

Gdzieś pomiędzy było jeszcze rwanie orzechów . 

Więc muszę Wam powiedzieć ze z utęsknieniem czekam na moje wakacje.

W planach mamy wyjazd do córki do Włoch , wiec juz odliczam dni 🙂. W prezencie zrobiłam kilka serwetek, pokaże jak już trafią do obdarowanych. 😁

  W planach są oczywiście zakupy włoskiej włóczki. 🙈 Mam nadzieję , że jak wrócę to wróci też wena na dzierganie . 

Pozdrawiam Was moje drogie, do zobaczenia po powrocie . 🙂



Komentarze

  1. Wesele to wielkie przeżycie, mlody na studia i jesteście sami taka to kolej życia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle zmian w krótkim czasie . Wiecej moze czasu na robótki bedzie 🤔. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Dużo szczęścia dla Młodych😄
    A dla Ciebie mnóstwo dziewiarskich inspiracji😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspiracja sie przyda , bo ostatnio slabo tak jakos 🤔 Pozdrawiam 🙂

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem