Wedle starszeństwa

miało być... czyli sweter, obrus, sukienka... potem cała reszta
i co?... ano "chała" i to na całego

sweter musiał być zrobiony bo testowy - mus to mus ;)
ale reszta

obrus siedzi w szufladzie i krzyczy.. że owszem.....ale nie na te święta....  to niech siedzi tam dalej - ugodowa jestem z natury

sukienka jest bardziej skłonna do współpracy - wieczorami wyskakuje z szuflady na dwa lub trzy okrążenia i chowa się znowu na swoje miejsce

a w łapy na "bezczela" dosłownie włazi mi fuksja
mówię jej - fuksja ty na lato masz być ażurowa zwiewna i romantyczna - nie Twoja kolej - 
a ona krzyczy - teraz ja

no i w końcu dałam się przekonać szukam...szperam ...co by tu ....ma być ażurowo i łatwo

no i znalazłam ażurowo i nawet łatwo - fuksja rośnie jak na drożdżach ;)


co prawda czy będzie zwiewnie i romantycznie - to się zobaczy...

oryginał można podziwiać tutaj http://www.ravelry.com/patterns/library/campanula
tu znalazłam ten sam wzorek w innej wersji za free do pobrania 
http://www.ravelry.com/patterns/library/campanula-skirt

moja wersja będzie moja... tylko wzorek ten sam - już niebawem pewnie gotowiec się pokaże w całości :)
pozdrawiam wszystkie osóbki które tu zaglądają 

Komentarze

  1. Nie dziwię się, że fuksja wygrała. Zapowiada się bardzo ciekawie. Też tak mam, kilka prac równocześnie, zawsze któraś z robótek wygrywa. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem ciekawa tej fuksji... co z niej pięknego czarujesz... :-) Teraz będę Cię i ja namawiała, żebyś porzuciła inne prace i dziergała tylko fuksję.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziergaj to,co w dany dzień przyjemność Ci sprawi największą,bo najgorzej idzie jak zmusza się człowiek-wtedy wiesz…jak krew z nosa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem zdania, że powinno się dziergać to co w danym momencie najbardziej kusi i przyciąga. A fuksja jest bardzo "przekonywującym" kolorem; więc musiała wygrać.
    Swoją drogą ciekawe co Ty tam dłubiesz.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja też podpisuję się pod tymi komentarzami - dziergamy to, co najbardziej przyciąga. Ciekawa jestem co to będzie, bo zapowiada się efektownie.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę moje drogie ze mnie rozumiecie :)))
    dodatkowo za oknem raczej ponuro więc tym bardziej kolor wygrywa ;) :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem