Szydełkowa sukienka

 Kordonek Maxi, leżał w pudle co najmniej że 3 lata, jakoś nie miałam ochoty na szydełko. W tym roku po drutowych swetrach, naszła mnie ochota na coś lekkiego. Przeprosiłam się z kordonkiem, wzięłam szydelko, odgrzebałam projekt z 2009 roku. Pamiętam że zrobiłam 2 bluzeczki, jedna powędrowała do szwagierki, druga do siostry.   Trzecia miała być dla mnie. No i jakoś zeszło kilka lat.

Jednak jak zaczęłam robić to z rozpędu wyszła tunika, hmmmm, tunik nie noszę. Popatrzyłam, pomyślałam, w sumie czemu nie sukienka.

Tym sposobem mam całkiem fajna sukienkę, nawet mi się podoba. Będę chodziła. ☺️☺️

Dane: 3kordonki Maxi, szydelko nr 2, wzór z kartki znaleziony w starym segregatorze.







Trzymajcie się cieplutko. 😁

Komentarze

  1. Wystrzałowa sukienka - taką musi mieć superowa "babcia do kwadratu". Wilno pozdrawia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Honoratko, do kwadratu babcia, no może. A sukienka powiem nieskromnie też mi się podoba. 😁😁😁 Pozdrawiam Wilno. ☺️

      Usuń
  2. Bardzo ładna. Gratulacje z okazji zostania babcią. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, babcia po raz drugi. Ale pierwszy był wnuczek, a teraz wnusia. 🙂

      Usuń
  3. Sukienka boska! Koniecznie noś. A zapytam, choć może to nieładnie pytać o takie rzeczy: co tam jest pod spodem? Szyłaś podszewkę?
    No i gratulacje dla podwójnej Babci oraz dla szczęśliwych Rodziców!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marna ze mnie krawcowa, haleczki pod spod raczej kupuje, bawełniane lub jedwabne. Dziękuję za dobre słowo. . 😁😁😁

      Usuń
  4. Jesteś, Kochana, wielce zdolna i masz niesamowite pokłady cierpliwości! A sukienka wyszła prześlicznie!!! Oby było jak najwięcej ciepłych dni byś ją nosiła. Wyglądasz w niej świetnie!
    Serdeczności;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja po prostu to lubię, gdybym miała uszyć sukienkę na maszynie to moja cierpliwość byłaby wystawiona na ciężką próbę. 😁

      Usuń
  5. Zachwycająca!
    Wyglądasz świetnie :0) i w tej cudnej sukience też ;0)
    Jestem pod wrażeniem, nie wyobrażam sobie robienia sukienki na szydełku ;0)
    Serdecznie pozdrawiam Aniu :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko, tak naprawdę to nie taki diabeł straszny.... 😉

      Usuń
  6. No i wyszło pięknie! Podziwiam Cię za zrobienie sukienki z kordonka. Takie cienizny pochłaniają dużo czasu, ale za to jest efekt WOW.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renatko, podobno im cieńsza nitka tym lepszy efekt. ☺️🙂

      Usuń
  7. Piękna sukienka, ciekawy wzór, kolor, no i oczywiście wykonanie! 🤪😋🤩

    OdpowiedzUsuń
  8. Suknia nad sukienkami. Cudna . Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem