Luty post nr 3

 Luty to wyjątkowo owocny i obfitujący miesiąc w sweterki.

Włóczka ta sama czyli owcza plus cienka nitka merino kolorowa. Wyszedł nawet fajny melanż. 

Sweterek jest niesamowicie ciepły i idealny na spacery z kijkami , na spacery po lesie lub wycieczki w góry. 

Poszło mi 30 dg wełny, druty nr 3,75

Robiony od góry, reglan zrobiłam z 7 oczek i bardzo mi się to podoba

Ogólnie jestem zadowolona i jeszcze mi zostało na sweterek dla wnusi 😃



I jeszcze przybliżenie reglanu. 
Spacer zaliczony, sweter przetestowany. Teraz się zastanawiam co kolejnego  na druty. 


Komentarze

  1. Ależ Ty równiutko dziergasz!!! Wygląda zupełnie jak maszynowa praca! Ja to już zupełnie zapomniałam jak się druty w rękach trzyma- od przyjazdu do Berlina tylko jakieś drobiazgi dziergałam na szydełku. Sweterek wyszedł prześlicznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu drutami macham od trzydziestu lat, to by pasowalo rowno dziergac 😉 Na wszystko przychodzi czas odpowiedni, ja pewnie za chwile odloze druty bo czas mi sie skurczy 😂 pozdrawiam cieplo

      Usuń
  2. Na idealnej sylwetce idealna robótka, i co tu jeszcze można dodać. Pozdrawiam, widzę, że nastrój już całkowicie wiosenny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastroj juz wiosenny za sprawa slonca, oby juz tak zostalo, ale to jeszcze luty wiec wszystko sie moze zdazyc . Pozdrawiam 😘

      Usuń
  3. Widać Twoją trzydziestoletnią wprawę. Sweterek jest bardzo udany. Ręcznej roboty maszyna nie zastąpi. Miałam ją nawet, dzianina wychodziła równo, ale sztywno, no i żadna przyjemność ją obsługiwać. Zrobiłam na niej tylko jedną spódnicę i jedną bluzkę do kompletu, potem zardzewiała. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego, ręcznego dziergania dla wnusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wspominajac juz o tym, ze z drutami usiądziesz wygodnie na kanapie, możesz sobie tez włączyc film jak robotka na to pozwala i lecisz z oczkami 😊 . Dziękuje Iwonko, 🤭

      Usuń
  4. Wspaniałe wyglądasz w uroczym sweterku - niech się dobrze nosi :) pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Beatko, sweter już jestt ulubiony, bo bardzo praktyczny i wygodny, a przy obecnej pogodzie można już w samym swetrze śmigać po podwórku

      Usuń
  5. Sweterek świetny. Piękny kolor i naturalnie - doskonale pasuje na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki najprostszy i najbardziej chodzony na chwilę obecną. Dziękuje moja droga i pozdrawiam 🙂

      Usuń
  6. O i takie swetry lubię. Proste i urocze, a przy tym bardzo wygodne i przydatne. Twój ma wszystkie te cechy i jest the best 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, stawiam na praktycznisc ostatnimy czasy 🤭

      Usuń
  7. Bardzo ładnie się prezentuje. Podziwiam wytrwałość, nie miałbym chyba cierpliwości do takich robótek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazdy sie wyraża w inny sposób, czy to malarstwo, czy poezja lub cerammika, albo dziewiarstwo 🤭 ważne że tam odnajduje swoje miejsce . Jeśli robisz to co kochasz to masz poklady cierpliwości 😅

      Usuń
  8. Musiałam powiększyć zdjęcie, by zobaczyć ściągacz ;0) robiłaś sweterek fałszywym ściegiem angielskim? Wyszedł cudnie!
    Pozdrawiam cieplutko Aniu :0)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem