Inspiracje - kreacje

w związku z fazą (jak mawia moje dziewczę) na tzw. leniucha, oglądam wszystko co można znaleźć w necie i proszę bardzo pokazuje parę fotek różnych kreacji, które nadają się do noszenia nie tylko na pokazach, a te które wybrałam można bez trudu samemu też ze zdjęcia udziergać :))
fotki pochodzą z różnych stron w necie ubijcie nie pamiętam skąd bo masę tego było
na początek dla pań szydełkujących, proste wzory, może komuś wpadną w oko :)
Milan_Fashion_Week_Spring_2010_Dolce_and_Gabbana_04 Milan_Fashion_Week_Spring_2010_Dolce_and_Gabbana_06
teraz dla drutujących, chociaż ta pierwsza to niewiem czy druty czy szydełko
Paris_Fashion_Week_SS_2010_Chanel_14 Temperley_London_FW_2006_2007_04
Volvo_Fashion_Week_Fall_2009_Elena_Teplitskaya_09 Temperley_London_FW_2006_2007_03
Milan_Fashion_Week_Fall_2009_Pucci_02
do tych kreacji brakuje mi tylko jednego – chudości ;)
teraz coś dla pań, które potrafią też szyć.
W związku z tym, że sezon weselny w mojej rodzinie zbliża się wielkimi krokami, a w domu trzy dziewoje już się zastanawiam co by tu uszyć, oj będzie krawcowa się ze mną miała ;)
00260m 00310m
burberryprorsumspring2010
erinfetherstonspring2010
viktorandrolfspring2010
sophiakokosalakispring2010
a jak kreacje to koniecznie i buty, popatrzmy zatem co się teraz nosi :))
no cóż z tej serii przypadły mi bardzo do gustu tylko te czerwone z kokardami
alaia1 tabitha-simmons-bailey
tabitha-simmons-briar 
i to by było na tyle
same widzicie, że w takim tempie ciężko będzie skończyć rękawy do bluzki ;)

Komentarze