Jesień

No i mamy październik....lubię tą porę roku -pod warunkiem, że pogoda jest taka jak dzisiaj...  jaka była? taka w sam raz na spacery po lesie...po mieście...wycieczki rowerowe....można tez było posiedzieć sobie na huśtawce i grzać się w ciepłych promykach słońca....

Zawsze spacer po sadzie i widoki jakie mnie otaczają wzbudzają mój zachwyt - oglądam je od lat i nigdy mnie nie nudzą, co roku te same i zawsze zachwycają :)










mordeczka polowała na dziki 
których nie brakuje u nas w okolicy
niestety żadnego nie przyciągnął, więc dziczyzny nie będzie ;) :)


w tym samym czasie, kiedy ja miałam takie widoki, moje dziewczę w stolicy miało inne atrakcje, "polecenie" dostało, żeby fotki robić i wysyłać  :)
pokażę Wam kilka fotek bo to rękodzieło 








wymiana informacji i zdjęć jak widzicie była owocna :) to tak jakbym była w dwóch miejscach równocześnie ;) :)
na drutach nadal pstrokate skarpetki, pięta już zrobiona idę dalej w górę co mnie bardzo cieszy, ale staram się mocno pilnować, żeby umiarkowanie....choć korci żeby te druty dłużej w łapkach potrzymać :)
Widzę u Was na blogach, że praca wre, kosze wypełnione wełenkami przecudnej urody.... :D
ja nadal bardzo delikatnie z robótką....dzisiaj u mnie za oknem już słońce figluje...będzie piękna pogoda i mam zamiar ją wykorzystać :) czego i Wam życzę
pozdrawiam jesiennie



Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę złotej jesien, u nas zimno i mokro. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pogoda jak w garncu, dzisiaj i u mnie mokro i zimno ;)

      Usuń
  3. Fantastyczne jesienne plenery. Wyraz twarzy mordeczki mówi sam za siebie.Swoja drogą to dobrze,że nie spotkaliście dzików, bo walka mogłaby być niebezpieczna, dzik mógłby byc z kolegami...Pozdrawiam pięknie i ciepło-jesiennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziki buszują raczej nocą, a sad mam ogrodzony więc troszkę bezpieczniej się czuję, a na spacery dalsze to już tylko rowerem, jednak boję się, ze mogę się natknąć na jakąś gromadkę

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia. U mnie jest słonecznie,ale chyba to się skończy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, słonecznie, cudownie...
    Pięknie tam u Ciebie:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię słoneczną jesień, u ciebie jeszcze zielono a u mnie już coraz więcej kolorów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie za chwilę to się zmieni i mam nadzieję że tez będzie bardziej kolorowo :)

      Usuń
  7. Oj tak przyroda jest piękna i ten sam widok zawsze potrafi czymś zachwycić ;)
    Wymiana fajna hihi ale czy coś do domu przywiozła ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem