Lniana chusta



Przeglądam stare posty chuściane i tym razem mój wybór padł na Abrazo :)
wzór do chusty pod linkiem - https://www.ravelry.com/patterns/library/abrazo-4.

Chusta znana i lubiana, tym razem wykonałam ją z lnu zakupionego w kolorowym motku, poszedł jeden motek, druty w części gładkiej nr 3,7; ażur nr 5.

Chustę pokazuję do sukienki w dwóch wersjach kolorystycznych, ale kto powiedział, że trzeba się ograniczać. :)
Chusta w kolorze kobaltu na okrycie ramion okazjonalnie , weselnie lub plażowo - jak kto woli, wiadomo przecież ze len w każdej scenerii będzie się pięknie prezentował.







Jeszcze mi tego lnu zostało na jakąś chustę, pytanie tylko jaką?, ale czy wypada zabierać robótkę na wakacje?

Z ostatniej chwili - dokupiłam lniana sukienkę, hmmmmm chyba tez pasuje. :)

 Teraz mogę jechać na wakacje. :)

Komentarze

  1. A czy wiesz, Aniu, że "abrazo" tłumaczy się jako " obejmowanie'. Właśnie od tego wzoru zaczynałam swoje przygody w dzierganiu chust. Moja była z puchatej włóczki ze srebrną nitką. Ładny u Ciebie kolor, bardzo urlopowy wariant. A dlaczego nie zabrać robótkę na wczasy? Pyrzecież nie koniecznie potem ją wybierać z walizki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam tego Honorato :) i to by się zgadzało chusta obejmuje i przytula ;) :) a z tą robótkę no chyba że na drogę ;) bo w planach mam totalne lenistwo buhaha ;) :)

      Usuń
  2. Ślicznie wyszła Ci chusta:)
    Chciałam zrobić coś podobnego, zwiewnego ale chyba zły czas dla mnie.
    Robótkę zawsze wypada mieć przy sobie. Kwestia tyko czy będzie Ci się chciało robić, gdy woków wiele nowych i ciekawych miejsc.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa - oby ten czas odszedł jak najszybciej :) ja też miałam spora przerwę, teraz pomału wracam :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Piękny kolor:) Bardzo ładnie będzie wyglądała w wieczory na plaży:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna chusta i ten kolor... piękności :)
    Mam na drutach dwie chusty... niebieskie ;) Hihihi
    Na wakacje koniecznie musisz zabrać robótkę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba kolor tego sezonu ;) zauważyłam ze ostatnio jakoś tylko w tych tonacjach kupuje :)

      Usuń
  5. Cudowna!!!!pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna a jak się blokuje len , czy utrzymuje kształt, czy nie ma jakiś problemów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak inne chusty, nie ma problemów :) poprzednia chusta z lnu miała 5 lat i nic się nie zmieniła :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem