Kocyk

 Dla maleństwa, wzór dostępny na raverly za free.

Druty nr 5, wloczka to himalaya anti pilling, poszło 2,5motka. Wymiary to 80/84cm.




Włóczki zostało, więc powstał drugi kocyk.



W temacie kocyków nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa 😅😂. 
Ale to już innym razem, dziś jeszcze tylko fotka z kwiatami. 
Zdjęcie spóźnione, bo aktualnie piwonia już prawie przekwita, ale nad nią już rozbujała się róża. 😁

Jeszcze jedno ujęcie. 

Natomiast różowa jeszcze w pąkach, ciekawa jestem jaka będzie, w tamtym roku jeszcze nie kwitła. 


Komentarze

  1. Kocyki cudowne, chyba dla wnusi lub wnuczka.Kocham piwonie , piękne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula ten w kwiatuszki ma być dla wnusi 😁. Piwonie są śliczne, szkoda tylko że tak szybko przekwitają.

      Usuń
  2. Bardzo lubię piwonie i jak nigdy nie przepadałam za różami, tak w ostatnich latach zachwycam się nimi. Twoja biała róża jest naprawdę imponująca.
    A kocyki śliczne i na pewno będą bardzo dobrze służyły. Zrób jeszcze jeden z czystej wełny, merino czy coś innego delikatnego dla maluszka. Dzieci śpią w wełnie doskonale. Przynajmniej te dzieci, dla których ja robiłam kocyki z wełny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wełny to już bardziej na zimowo, jak już wnusia będzie z nami 😁. Biały kolor szybko się brudzi, więc miał być praktyczny do częstego prania. 😉🙂

      Usuń
    2. No tak, racja, do prania taki będzie bardziej praktyczny.
      A mam jeszcze prośbę/ pytanie techniczne, bo widzę, że ten drugi kocyk ma obramowanie szydełkowe. Chciałabym zapytać, jak nabieralaś oczka z brzegu, to znaczy ile słupków (czy czegoś innego) na ile oczek brzegu i jakim rozmiarem szydełka w odniesieniu do nr drutów. Przepraszam, że tak dręczę, ale ja mam z tym zawsze kłopot, a Tobie tak równo to wyszło.

      Usuń
    3. Wiesz co, ja też mam zawsze z tym kłopot, bo z drutami mi bardziej po drodze. Więc zazwyczaj robię na czuja. 😅 O ile dobrze pamiętam to robiłam szydelkiem nr 3 🤔 i taki najzwyklejszy wachlarzyk zrobiłam z 5 słupków, a oczka próbowałam wpasować ze by mi na rogach dobrze wyszło i nie było falbanki. 😅 Także przepraszam, ale tu za bardzo nie podpowiem, nie mam jakiegoś schematu.

      Usuń
    4. Dziękuję :). Twój czuj jest lepszy niż mój 😅

      Usuń
  3. Kocyki śliczne, na pewno będą dobrze służyły. Piwonie budzą we mnie sentyment, najpiękniejsze kwitły w ogrodzie mojej św.pamięci babci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na piwonie namówiła mnie córka i cieszę się z tego, bo teraz bardzo mnie cieszą. 🙂🙂

      Usuń
  4. Najsłodsza babcia zadbała o wszystko. Piękne kocyki, nawet nie mogę wybrać faworyta. Kiedy widziałam tylko zdjęcie pierwszego to zachwycił mnie ten wzór, ale drugi też jest delikatnie wspaniały. Ten rok jest rokiem piwonii, bujają na całego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Honoratko, nie ukrywam, że cieszę się ogromnie i już nie mogę się doczekać maluszka. 😁😁😁

      Usuń
  5. Piękne kocyki! Tak się składa, że ostatnio również jestem bardzo "w temacie". Skończyłam dziergać jeden, teraz zaczęłam drugi kocyk. Piękne kwiaty. Mnie piwonie w tym roku wyjątkowo się nie udały. Zresztą w tym roku mój ogród jest trochę zaniedbany przez moją ograniczoną sprawność po operacji Mam nadzieję, że w przyszłym roku już będzie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piwonie w tym roku wyjątkowo szaleją i dobrze. 🙂 Na pewno za rok nadrobisz na spokojnie zaległości, teraz najważniejszy powrót do formy. 🙂

      Usuń
  6. Kocyk jest śliczny i w pięknych wzorach. Taki pełen delikatności, no śliczny. Na zdjęcia kwiatów bardzo lubię patrzeć, uszczęśliwiają mnie. Pozdrawiam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️ a kwiaty dodają energii i poprawiają nastrój, no wiadoma sprawa ☺️

      Usuń
  7. Taką różę też mam. Kocyk jest śliczny. Co to za wzorek? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O który wzorek pytasz, ten w listki znalazłam na raverly, poszukam linka to dokleję, a te kwiatuszki to gdzieś wzięłam ze starej gazetki. Bardzo częsty motyw na sweterkach.

      Usuń
  8. Obydwa kocyki są urocze, z tym, że ten w kwiatuszki jest bardziej dziewczęcy. W tak pięknym ogrodzie, wśród kwiatów, to pewnie więcej kocyków zrobisz. Jak wnusia już się urodzi, to będziesz miała mniej czasu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, ten dziewczęcy to dla wnusi ☺️. Pewnie na początku będzie młodej mamie potrzebna moja pomoc.

      Usuń
  9. Zaczyna się od kocyków, a potem będą: czapeczki, szaliczki, sweterki, spódniczki, skarpeteczki... Tego nie da się zatrzymać:-)
    P.S. Oba kocyki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂😂😂😂 No mam nadzieję, że będą. Bo wnusiowi zrobiłam tylko jeden sweterek. Znaczy słabo, no ale może przy dziewczynce będę się mogła bardziej wykazać ☺️😁

      Usuń
  10. Śliczne kocyki, oba :0) Cudowne :0)
    Hmm...
    Przypomniałaś mi, że i ja mam kocyk do skończenia ;0)
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się dobrze złożyło, wyciągaj ufoka i Kończ moja droga 😁🙂

      Usuń
  11. Obydwa kocyki bardzo ładnie się prezentują :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem