Sweterek z belle dropsa

 Dziś tylko fotki na ludziu i krótkie info na temat robótki.

Poszlo 8 motków na drutach 4.5. Robiłam od dołu do góry w kawałkach.Na tył i przód nabrałam po 99 oczek. Na ramiona po spuszczeniu oczek na serek zostało mi po 21 oczek. Na rękaw nabrałam naokoło 76 oczek i robiłam główkę rzedami skróconymi. Na dole przy mankiecie miałam 64 oczka, więc na całej długości spuściłam 12 oczek. Tyle zapamiętałam. 🙂



Kolejna wloczka już została wysłana, więc pewnie zaraz zacznę kolejny sweter i jak znam życie i Siebie będzie on bardzo podobny do tego. 
 Bo choć inspiracji jest wiele to jednak zawsze wybieram to w czym wiem, że będę chodziła. 😂 Choć nie ukrywam, że korci mnie kimonowa sweterek, ale obawiam się, że po zrobieniu całości może iść do recyklingu. 😉 Zobaczymy.

I jeszcze kilka zdjęć kwiatów, które cieszą codziennie oko. 






Oczywiście biała róża nie ma konkurencji, ale może w następnym roku różowa też będzie się prezentowała bardziej okazałe. Chodzi mi po głowie pomysł przesadzenia jej. Być może teraz nie pasuje jej miejsce. 🤔
Dziękuję Wam za miłe słowa pod adresem czerwonego sweterka. Już się nie mogę doczekać chłodniejszych dni, żeby móc go założyć. 😁


Komentarze

  1. Sweterek już w poprzednim poście prezentował się pięknie w sesji nakrzesłowej;-), ale dzisiaj, na właścicielce można podziwiać całą jego i jej urodę:-)
    Świetny wzór i kolor, świetne dopasowanie - nie za ciasno, nie za luźno. No i ażur nienachalny, ale bardzo dekoracyjny.
    Mam jeszcze pytanie, być może banalne - jak kształtowałaś dekolt w szpic robiąc od góry? Co ile rzędów dodawałaś oczko na brzegu? Pytam, bo nie mam doświadczenia w takich dekoltach, a chcę sobie podobny wydziergać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serek robiłam od dołu, i ujmowałan w co drugim rzędzie oczko. 🙂

      Usuń
    2. Dziękuję, czyli robiąc od góry będę dodawać oczko w co drugim rzędzie 😃

      Usuń
    3. W sumie niby tak, 😁 powiem ze od góry dawno nie robilam serka. Kiedyś pamiętam taki jeden projekt, ale dawno to było i już nie pamiętam za dobrze jak tam robilam.

      Usuń
  2. Sweterek śliczny, a to zdanie pod zdjęciami... mogłabym się podpisać. Mam tak samo. Kupuję włóczkę, szukam, szukam wzoru, niekiedy zaczynam robić wg wzoru, a potem robię kolejnego prostego ale jakże mojego. Serdecznie pozdrawiam Hanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam już u kilku dziewczyn, że robią jeden typ sweterka, zmieniając tylko szczegóły. Ale ze nas jest tu sporo to różnorodność jest. 😁

      Usuń
  3. Jak ładnie do Ciebie sweterek "przylgnął", no i tło kwiatowe też dodaje mu szyku. Patrząc na Twoje zdjęcia prawie poczułam aromat różany. Sama jeszcze nie dojrzałam do uprawy róż, może z czasem się odważę. Miłych, radosnych dni życzę na całe lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w dużej mierze zasługa bawełny, jestem zaskoczona nią pozytywnie i chyba się polubimy 🙂. Na róże odważyłam się trzy lata temu i wybrałam ogrodowe, ponoć najmniej kłopotliwe. Muszę przyznać że jestem zadowolona ze zaryzykowałam. Mszyce je nie atakują, choć ta różowa chorowała mi w tamtym roku. Niestety nie mam pojęcia co jej było, po prostu wycięłam chore galazki i poczekałam aż wypuści nowe 😂😂😂 marna ze mnie ogrodniczka, jeśli chodzi o róże. Ale ta biała jest cudna na żywo jeszcze bardziej. Spróbuj Honoratko koniecznie. 🙂

      Usuń
  4. Piękny sweterek, kolor, fason, wzór. Bardzo podoba mi się umieszczenie ażuru, który nadaje bluzce szyku, ale nie ma nadmiaru prześwitów, których ja akurat nie lubię. Zainspirowały mnie też te rękawy rzędami skróconymi. Jeśli dobrze zrozumiałam to do sweterka robionego od dołu rękawy wrabiane są od góry, jakoś modeluje się ramię i unika się najtrudniejszej części zszywania dzianiny. Piękne te róże, w ogóle mam wrażenie, że ten rok jest bardzo różany, wszędzie widzę obfitość róż. Różowy sweterek z belle jak najbardziej na czasie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu masz bardzo fajnie wytłumaczone jak zrobić taki rękaw 🙂
      http://uantoniny.blogspot.com/2011/04/rekaw-robiony-od-gory.html?m=1

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie:-)

      Usuń
  5. Widziałam, że sweterek jest śliczny, ale nie wiedziałam, że tak świetnie Ci będzie w tym kolorze ;0) Jest za... hmm, przepraszam. Jest Super! :0)
    Wrócę popatrzeć na Ciebie w tym sweterku jeszcze raz ;0)
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :0)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie na Tobie leży ten piękny sweterek, podziwiam. Kwiaty w ogrodzie śliczne. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, jestem mile zaskoczona ta bawełna, po pierwszych próbach zaprzyjaźnienia się 😂 muszę stwierdzić, że sukces.

      Usuń
  7. Piękny jest, a dekolt ukształtowałaś idealnie. Ja też mam nie po drodze z bawełną, ale widzę, że Tobie udało się wspaniale przezwyciężyć wszelkie trudności.
    Kwiaty przecudne, miło na nie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😁. Co do kwiatów to uwiel iam siedzieć na tarasie i podziwiać 😉🤭

      Usuń
  8. Bardzo ładny sweterek, a i w ogrodzie cudnie. Mnóstwo kolorów, a i zapachy na pewno wspaniałe :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda pachnie obłędnie, szczególnie wieczorem maciejka 😁

      Usuń
  9. Aniu, piękny sweterek. Kolor idealnie pasuje do Ciebie i do Twoich różyczek! :) Pozdrawiam ciepło, Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga, sweterek bardzo prosty a kolor dodaje uroku. 😁

      Usuń
  10. Swietny sweterek i świetnie w nim wyglądasz a jeżeli chodzi o bawełnę Belle Dropsa jest fantastyczna ,robię już drugi sweterek ale nie wiem jak się zachowuje po praniu bo jeszcze go nie prałam ???
    Pozdrawiam i czekam na dalsze udziergi ....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem