Kocyk dla maluszka

 Zrobiony już dawno temu, jeszcze jak maluszek był w brzuchu u mamusi. Leżał cierpliwie i czekał na swoją kolej. A teraz jest ciągle w użyciu.

Wymiary jakieś podstawowe, chyba 80 na 70cm czy jakoś tak. Kocyka już nie mam, a córka nie ma głowy teraz myśleć o mierzeniu. Gładko zrobiony na drutach 3,25, obrobiony szydelkiem i na koniec wyszyty kwiatek. 😁

Włóczka to jakiś akryl antypiling dla maluszka, bardzo lekki z niej wyszedł ten kocyk, starczył jeden motek. Kupiłam go ze względu na kolor i oczywiście na praktyczne i szybkie pranie w pralce. 😁




Pozdrawiam. 😁😁😁😁


Komentarze

  1. Kocyk cudny, chyba go robiłaś na maszynie, niesamowicie równiutki splot. No i ten rozbudowany kwiatek b.b. ładny.
    Serdeczności;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potraktowałam go Aniu żelazkiem parowym 🙂 zresztą mnie zawsze wychodzą takie równe oczka, a po blokowaniu to już wiadoma sprawa 😉 a kwiatek dla wnusi obowiązkowo musiał być 🙂

      Usuń
  2. Sliczny, widać że miękki. Też dziergam kocyk ale na szydełku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szydełku jakoś ostatnio mało robię, ale mam ochotę na kocyk wzorem- wafel.

      Usuń
  3. Boski kocyk, bardzo piękny kolor i te kwiaty, idealny. Widać też, że mięciutki, taki przytulny. :) Pozdrawiam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jest, pobił nawet biały kocyk w kwiatuszki i jest na codzień.

      Usuń
  4. Oh, jak ja lubię proste, ozdobione delikatnym motywem rzeczy! Piękny kocyk! Cudny!
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko 😘 ja też lubię takie słodkie drobiazgi.

      Usuń
  5. Jak sobie słodko śpi maleństwo:) Kocyk jest piękny, a kwiatuszek urzekający! Bardzo jestem ciekawa, co to za włóczka, że jeden motek wystarczył na cały kocyk, musi być bardzo wydajna. A może to po prostu w Twoich rękach możliwe są takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zapomniałam nazwy, ale tam około 400metrow bylo, a kocyk nie jest taki duży 😁

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wiosenno letni powiedziałabym 😁 ale głównie taki dziewczęcy 😉

      Usuń
  7. Piękny, a zdjęcia ukazują słodycz zarówno kocyka, jak i dzidziusia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kocyk Aniu zrobiłaś. Kwiatek cudny i kolor odpowiedni zarówno dla dziewczynki, jak i dla chłopca. Różowości i niebieskości w wózeczkach już się opatrzyły, zresztą nie wszyscy od razu muszą wiedzieć, jakiej płci jest maluszek. Słodkich snów życzę maleństwu i pozdrawiam pracowitą Babcię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem