Dresówka pętelka

Uszyłam sobie dwie fajne i ciepłe bluzy. Bardzo z nich jestem zadowolona i noszę na zmianę. Materiał to dresówka pętelka, mięciutki i ciepły. Jeszcze chce uszyć sobie bluzę ze ściągaczem. Ale to już inny wykrój muszę znaleźć. Ogólnie spodobało mi się szycie, więc pewnie co jakiś czas coś tu wrzucę. 🙂 Wykorzystałam dziś pogodę i mam fotki, więc wrzucam.
Druga
Dziękuję, że zaglądacie. Ja ostatnio jakoś nie mogę się zorganizować. Mam nadzieję, że teraz jak wieczory są dłuższe to łatwiej będzie skończyć jakąś robótkę. Na drutach mam chustę już od dłuższego czasu i naprawdę do końca już blisko. 😉 Pozdrawiam serdecznie i ciepło.

Komentarze

  1. Elegancko wyglądają, zdolniacha jesteś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć one bardziej są tak do biegania na codzień. Ja jestem zmarzluch a one są mega ciepłe, więc ciągle w użyciu. 🙂

      Usuń
  2. Super te bluzki - pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również, bluzki zwyklaki ale bardzo wygodne. 😁

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Praktyczne Reniu, ja jednak stawiam na wygodę 🙂😉

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem