Sweter na zakonczenie roku.

No i mamy kolejny rok. Jak co roku życzę Sobie od dawien dawna, żeby kolejny rok nie był gorszy od poprzedniego.  Stary rok, szczególnie końcówka był intensywny robótkowo. Zakończony dwoma swetrami. Ostatni skonczony w Sylwestra, już jest u nowej właścicielki.

Mam tylko zdjęcie szybciutko zrobione przed oddaniem, na mojej skromnej osobie. 😉

Wzór karczka z mojej książki dziewiarskiej. Włóczka to Merino Gold, 3 motki, druty nr 3. Na zdjęcia drugiego sweterka czekam, jak tylko dotrą to zamieszczę. Stary Rok pożegnałam choróbskiem, które mnie powaliło do łóżka, wiec tęsknić za nim nie będę. Nowy Rok zaczynam od wylegiwania się i powrotu do zdrowia. Nie robie żadnych podsumowań, ani postanowień. Jedyne co planuje, to dbać o Siebie i najbliższych oraz dużo wypoczywać. Czego i Wam życzę. Dbajcie o Siebie, spędzajcie czas z najblizszymi i miejcie zawsze czas na swoją pasję. 😁



Komentarze

  1. Piękny sweterek na pięknej kobiecie! Wszystkiego wspaniałego w Nowym Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘🙂 niech sie spełniają dobre życzenia.

      Usuń
  2. U Ciebie to był obficie pracowity rok, tyle ładnych rzeczy powstało. Życzę, aby udało się wypędzić te choróbsko z domu, a poleżeć sobie relaksując się zasłużyłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakos tak się złożyło, ze rodzinka zapragnela miec sweterki. Ostatni powedrowal do tesciowej, mam nadzieję, ze bedzie sie dobrze nosil. Wszystkiego dobrego jeszcze raz.

      Usuń
  3. Sweterek bardzo ładny. Życzę Ci zdrówka. Masz rację, dalekosiężnych planów można nie doczekać. Trzeba korzystać w życiu z tego, co mamy i robić to, co się lubi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, taki mam plan na ten rok. 😁 Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Cudowny sweterek , kolorek a karczek rewelacyjny.Dobrego roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawzajem Ula, karczek dal mi popalic, ale warto było. 😁

      Usuń
  5. Śliczny sweter zrobiłaś :).

    Dobrze, że już wyzdrowiałaś :).

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeszcze nie do konca wyzdrowialam, ale sie kuruje. Pozdrawiam 🙂

      Usuń
  6. Jaki on śliczny! Jejku, nie mogę się napatrzeć:)
    Dużo zdrowia, niech szybko wróci i pozwoli cieszyć się życiem. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło, ze sie podoba, zdrowie wraca ale malymi kroczkami. 😉

      Usuń
  7. Wspaniały sweterek delikatnym kolorku i ślicznym karczku :) Aniu i słuszne posumowanie co by nas nic nie brało w tym roku ;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wiekiem Beatko priorytety sie zmieniają 😉 pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Piękny sweterek. Wszystkiego najlepszego 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja Ci życzę, aby Twoje życzenia spełniły Ci się co do joty :0) byś zdrową i szczęśliwą była :0)
    A sweterek cudny :0)
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :0)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem