Maj cd.

 Maj będzie pod hasłem - wyrabiam resztki nie tylko włóczkowe , ale także materiałowe . 

Dziś pokażę w ramach wyrabiania resztek kolejny sweterek dla wnusi. Tym razem sporo na wyrost. Miałam trzy kolory z opala, wiec zabawy było sporo bo w każdym rządku zmieniałam nitkę. Sweter wyszedł na 4 lata, wiec jak dziewczyny  będą o niego dbały to przez kolejne dwa lata będzie noszony 😂

Robiony od dołu bez wzoru, dokąd starczy nitki, zeby wyrobić wszystko . Długi jak sukienka , czego nie widać bo zdjęcia w ruchu wyszły rozmazane 😂




Tych resztek to mam jeszcze sporo, ale chyba póki co to małej damie już swetrów wystarczy 😅. 

Dlatego teraz będę próbowała coś uszyć z resztek materiałów.

Pozdrawiam do kolejnego majowego wpisu .

Komentarze

  1. Przepiękny ten sweterek. Kolorowy, a nie pstrokaty, paski nie są zwykłymi paskami, nupki- wisienka na torcie. Wnusia prześliczna i coraz bardziej do Ciebie podobna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Iwonko, trochę bałam się tego mieszania kolorów , ale jak widać nie wyszło tak źle. Super ze widzisz podobieństwo bo wszyscy twierdzą ze podobna do drugiej babci ,😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Bąbelki dla bąbelka ;) Super zamieszałaś te włoczki! Planujesz zużywanie resztek? Czyli same unikaty powstaną. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unikaty napewno😅 oby tylko znośne. Ogólnie jakoś słabo mi idzie to zagospodarowanie resztek 🤔

      Usuń
  4. Sweter wyszedł super :).

    Wnuczka, to sama słodycz :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajeczny sweterek! Bardzo mi się podoba, sama bym taki nosiła, ciekawa włóczka.
    Chciałaby aby i dla mnie majbbyl pod znakiem wyrabiania resztek i nie tylko...ale to chyba nie możliwe w moim wypadku.😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje 😁 ja podziwiałam Twój misterny haft na trampkach i jestem pod wrażeniem 😁

      Usuń
  6. Jaki on śliczny:) Dobrze, że na wyrost, bo chyba trudno będzie się z nim rozstać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały sweterek szkoda że bardziej zdjęć powiększyć nie mogę, bo ciekawe włóczki Aniu używałaś :) Wnusia cudna to teraz jakaś sukienka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem