Prognoza pogody

I tutaj powinnam podać prognozę robótkową na najbliższe miesięca :)
Ale nic z tego, będzie o zwykłej pogodzie za oknem, która ma swoje humory i nawet mnie zniechęca do robótkowania
Oto przykład:
wczoraj piękna słoneczna pogoda, małe szczęśliwe bo matka pozwoliła taplać się w błotku i zamiast krzyczeć to robiła foty :)

za domem pasło się stado sarenek, bliżej niepodchodziłam z obawy, że je wypłoszę

a dziś, dziś rano za oknem miałam taki widok, może tego nie widać na fotce, ale pada śnieg, więc podejrzewam, że zabieli się jeszcze bardziej, hmmmmmmmm, a ja nie zdążyłam nacieszyć się jeszcze wczorajszym słońcem

czasami nawet pocieszacze w postaci włóczki i korali nie wystarczą, na takie humory pogody,
ale ponieważ ma być robótkowo, to proszę :)
- przepiękne korale z białego korala, amazonitu i lepidolitu

- bardzo długie i kolorowe z sieczki opala, agatu i korala czerwonego, bardzo energetyczne, w sam raz na takie pogody

kolejne z ametystu i opala, już znalazły nową właścicielkę
i jeszcze jedne też na zamówienie z bursztynowego nefrytu

a swoją drogą to ciekawe, że ten sam kamień ale kupiony u dwóch różnych dostawców może wygladać inaczej, hmhm
chciałam tu dodać na poprawę nastroju, ale jeszcze niewiem jak, więc tylko wrzucam linka i polecam, zajrzyjcie koniecznie :)

Komentarze

  1. korale prześliczne
    a co do pogody u mnie tak samo wczoraj wiosennie,a dzisiaj pada
    niech ta wiosna już przychodzi bo można oszaleć
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem