środa, 20 maja 2009

Znalezione w sieci

robótkowa praca wre
jedna sukienka na drutach, druga na szydełku obie w pięnej zieleni,
dziś niestety bez fotek bo aparat pojechał na wycieczkę w góry :)
ale będą fotki znalezione w sieci pod tytułem -
"To bym chciała mieć"



oraz pod hasłem -
"To mi się podoba"




ta fota mnie urzekła więc też wklejam

tu opis tej podusi dla dzidzi

jeszcze szal, który tez bym chętnie zobaczyła w swojej szafie
a dla którego nigdy nie mogę wygospodarować czasu
szal z opisem można znaleźć tutaj

4 komentarze:

  1. haha..no tak..i kusisz i kusisz i ja tez chce miec...matko a czasu tak malo..a rece dwie a pomyslow tyle...:) podoba mi sie wszystko..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. ty to zawsze coś wyszukasz świetnego,tylko kiedy to wszystko zrobić?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. czy ja wiem z tym czasem to tak już bywa, że go zawsze mało, zresztą nie mogę pozostawać w tyle za wami :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj mało tego czasu ,mało a tyle by się chciało zrobić.Na szal czy chustę podobnie jak Ty nie mogę znaleźć wolnej chwili a czasami byłaby potrzebna...pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem :)