huurra

zadziałało, nie wiem co jest grane ale tylko w niedziele mogę się logować chyba to jakiś numer czy co :(
zaczynam już na poważnie się zastanawiać nad zmianą dostawcy neta
korzystam więc i szybko wklejam póki się nie rozmyśliło ;)


bluzeczka z sonaty druty 3,5 poszło 20dg
już u nowej właścicielki, to jedyna fotka córcia zapozowała :)

a ponieważ chwilowo weny na robótki mi brak to się trochę bawię biżu,




nadal nie mam niestety pomysłu na kącik w którym bym mogła prezentować tą biżuterie, ale intensywnie nad tym myślę, bo jednak umiejętność zaprezentowania jej na fotce to ważna sprawa :)


Mniej robótkowo


ostatnio dostałam od testowania kosmetyki firmy ROC dla cery dojrzałej ;)
i chociaż jestem z natury nieufna na nowości bo cerę mam wrażliwą to jednak tu jestem gotowa dać plusik
wchłania się fajnie , ma subtelny zapach co jest dla mnie też plusem bo nie lubię perfumowanego
nie świeci się po nim twarz i jak już wspomniałam nie powoduję żadnych uczuleń,
moja ocena po tygodniu użytkowania w skali pięciu plusów to 4 :D
dla bardziej zainteresowanych polecam stronę - www.streetcom.pl - gdzie się załapałam na te testy


Komentarze

  1. Śliczna bluzeczka:)Natomiast co do biżuterii to jest przepiekna:)))))Chciałabym umieć taką zrobić!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka urocza w pięknym ,słonecznym kolorze.
    Masz rację o wiele prościej jest zrobić biżuterię niż później ją efektywnie ''obfocic''-Twoja jest fantastyczna -różnorodna i ciekawa.pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem