Rok

właśnie dziś mija jak założyłam bloga.
Jak opisać ten czas w którym postanowiłam swoją pasją robótkową dzielić się z wami,
najkrócej to cieszę się że jestem tu z wami, że mam z kim pogadać o tym co lubię robić, że mogę zawsze liczyć na waszą podpowiedź i radę.
Poznałam wiele serdecznych osób i nauczyłam się wiele nowych rzeczy. Cieszę się, że są osoby które lubią tu zaglądać i czasami coś napisać chociaż teraz zima mnie spowolniła robótkowo ;)
Bo ja jak ten niedźwiedź na zimę lekko przysypiam, a na wiosnę budzę się na nowo i dostaje kopa robótkowego
Kochane no co ja tu będę się rozpisywać – buziole dla was że jesteście :D
a jak się będę ociągać z wpisami to proszę dać komputerowego kopa żebym się nie leniła ;)

Komentarze

  1. Stooo lat, stooo laaat... Wszystkiego najlepszego :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. jako prezent urodzinowy u mnie czeka wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielu, wielu lat blogowania i robótkowania! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje rocznicy i życzę wielu kolejnych .

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 lat i jeszcze więcej...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku, no i oczywiście wspaniałych kolejnych roczków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje gratulacje.
    Wytrwałości życzę i nowych postów

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat z okazji roczku! Życzę wielu nowych robótek o których będziesz mogła nam opowiedzić.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu na kopa odemnie zawsze możesz liczyć- masz to jak w banku. A w ogóle to 10 lat blogowania, 10 000 wpisów, 1.000.000 komentarzy przychcylnych ci życzę. Widzisz tak takich perspektyw nikt ci nie żczy- hihi. Niech moc będzie z tobą

    OdpowiedzUsuń
  10. Z ookazji rocznicy - wiele, wiele postów i odwiedzających.
    Zapraszam po odbiór wyróznień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i oczywiście życzę kolejnych blogowych jubileuszów!
    W prezencie zapraszam po wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem