Dziękuję bardzo!!!

za szybki odzew i za pomocne podpowiedzi tu i na emaila w sprawie włóczki etamin :)
powinnam powiedzieć ze wszystkie drogi prowadzą na allegro – (gapa ze mnie bo o tym nie pomyślałam) do pani z Anpoli – tam właśnie ową włóczkę znalazłam i mam nadzieję że już przesyłka jest w drodze :)
w oczekiwaniu na dostawę ćwiczę się w robótce z elementów
bazuję na kursie, który niedawno umieściła Lucynka w swoim blogu,
wzór musiałam lekko zmodyfikować do swoich potrzeb ale jak jest podstawa to reszta jakoś pomału idzie :)
pomyślałam sobie że zamieszczę etapy powstawania, może ktoś będzie kiedyś miał ochotę skorzystać :)
najpierw wzór znaleziony na forum u Osinek
c2dd72a9c2aa
i parę fotek na początek
noc 021
noc 022
noc 023 noc 019
noc 026
noc 027
noc 028
noc 029
noc 030
noc 031
noc 024
co z tego powstanie? mam nadzieję że fajna spódniczka ;)

Komentarze

  1. Na pewno będzie super...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Super Ci idzie, a spódnica ponizej naprawdę, fajna! Mnie te kwiatuszki też kiedyś wpadły w oko, ale zbyt wielkiej wprawy nie mam, więc brakuje mi odwagi, żeby się za nie zabrać... Czekam na Twoje dzieło, bedzie pewnie super i może się odważę. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem