Na mnie……… :)

a co tam zaprezentuje chociaż zdjęcia nie pierwszej jakości ale i tak dobrze że mój mały fotograf chce je robić ;)
obraz 179 
obraz 177obraz 178
mała rzecz a jak cieszy :D
no dobra będzie tego chwalenia się ;)
dziękuję wam za wszystkie komentarze w poprzednim poście
a teraz relacja z pola walki, podjęłam nowe wyzwanie i zmagam się z widełkami, oto moja pierwsza próba i pierwsza taśma – chyba tak to można nazwać ;) :)
obraz 184
w pasku bocznym znajdziecie kilka filmików pokazujących jak to można zrobić
lecę do drugiej taśmy :)))))))))

Komentarze

  1. Ten sweterek jest Twój, to widać, bo super w nim wyglądasz. Leży jak ulał. A nowa praca zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek!! Dzięki za umieszczenie linku...Jak zrobić dziurki. Właśnie tego szukałam. Szkoda, że nie miałam go gdy byłam na etapie dziurek w swetereku który właśnie kończę. Cienka włóczka i nie chce mi się pruć. Ale na pewno wykorzystam go w następnym dziergadle!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek,pasuje jak ulał

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie razem wyglądacie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj!świetny!!!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. na ludziu jeszcze lepiej sie prezentuje..powodzenia przy widełkach..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te widełkowe próby, powodzenia z nimi życzę :) I ze skarpetkami, zguglałam ci filmin na to narzucanie oczek: http://www.youtube.com/watch?v=lhBIS0AhhQY

    OdpowiedzUsuń
  8. Ania swetra ci nie zazdroszczę, allllee takiego fotografa! FOTOGRAF MIODZIO

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem