Książka z akcji - Włóczykijka

 Australia. Gdzie kwiaty rodzą się z ognia - Marek Tomalik












Autor to podróżnik, dziennikarz, pasjonat i znawca Australii. Książkę czytałam dość długo, ale nie da się inaczej, tą książką musiałam się delektować codziennie po trochu, dozować wrażenia jakie przynosiła kolejna przeczytana kartka. Wiele razy czytając ją wzdychałam tęsknie za tamtym krajem - coś krzyczało ja tam chcę!!!
Cudowna podróż po Australii pełna przygód, ciekawych opisów i ciekawostek z życia rdzennych mieszkańców Australii
Jak ja bym chciała żeby Polacy przejmowali z innych kultur to co najlepsze np od Australijczyków - NO WORRIES   :)
uchylę rąbka tajemnicy - no worries- odzwierciedla mentalność, filozofię i sposób życia Australijczyków, oznacza - nie przejmuj się. Kierują się prostą zasadą - żyj i pozwól żyć innym.

Zachęcam wszystkich którzy lubią podróżować palcem po mapie, zwiedzać inne kraje i poznawać życie innych.

Komentarze