Plaster miodu - komin

aby Nowy Rok zacząć słodko :)


wzór: plaster miodu

1 rząd   - 1o.brzegowe* 2o prawe krzyżowane w prawo(najpierw przerób na prawo drugie o  przekładając przekładając je przed pierwszym, następnie przerób pierwsze o.), 2 o prawe krzyżowane w lewo(najpierw przerób na prawo drugie oczko przekładając je za pierwszym, następnie przerób pierwsze o)* powtarzaj od * do *, zakończ 1 o brzegowym
2,4 rząd  - oczka lewe
3 rząd   -1 o brzegowe * 2 oczka prawe krzyżowane w lewo, 2 oczka prawe krzyżowane w prawo*; powtarzaj od * do *; 1 o brzegowe

Powtarzaj te rzędy do końca roboty

 no i powstał taki sobie zwykły komin w kolorze miodu :)
 
 mam życzenie aby miodowo było przez cały rok ;)

ale pewnie by nam się przesłodziło 

więc niech ten Nowy Rok będzie  pełen inspiracji, mnóstwa kłębuszków do przerobienia, samych dobrych zmian i zdrowia  


Komentarze

  1. Śliczny komin :-)
    Dziękuję za życzenia - i nawzajem - zrealizowania wszystkich planów i dużo zdrowia :-)
    Szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawia serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny!!!!
    Bardzo Szczęśliwego Nowego Roku:)))
    Pozdrawiam cieplutko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam kiedyś próbkę tym wzorem, bardzo ładnie wyglądał. I też myślałam o wykorzystaniu go do komina - może zaczęłabym w takowym chodzić. ;)
    Twój komin mnie tym bardziej zachęca - świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również Tobie i Twoim bliskim Wszelkiego Dobra w Nowym Roku !!!!
    Miodny wzór bardzo efektowny - i wcale komin nie jest zwykły :)))
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ja bym chciała tak umieć! A tu ni w ząb ani jednego słowa nie rozumiem :D
    Szczęścia w nowym roku dla całej rodziny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia jest bardzo prosty jak tylko umiesz robić na drutach to dasz radę :)

      Usuń
  6. Śliczny wzorek ,piękny komin!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komin,wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. wzór śliczny,ale nooo czy prosty???Ja opis czytałam tak jakby było po chińsku ;o) Widziałam sweterek takim wzorem dawno temu w tym właśnie kolorze,był cudny!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny jest :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wzór i śliczny komin :) Samej słodyczy na ten Nowy Rok życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wzór - mogę odgapić ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem