Męska kamizelka

w końcu przełamałam zła passę drutową i skończyłam mężusiowi kamizelkę
niestety mężuś ciągle nieobecny ale nic to... na mnie też niczego leży zobaczcie sami ;) :P

 i tył proszzzzzz

 Panie ześlij więcej wełenki to zrobię drugą dla siebie :)

zbliżenie wzorku
włóczka - Polo Natura - 3,5 motka , druty nr 4

wzorek wyszperany z książki "400 splotów na drutach"
o wdzięcznej nazwie "splot kafelkowy 2" :)

troszkę podobny do tego splotu z małymi różnicami -

jak się uda na facecie obfocić to fotki będą zamienione, 
a teraz lecę kończyć kolejną rozgrzebaną robótkę

Komentarze

  1. Fajną szachownicę wydziergałaś, super-męska kamizelka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie mąż się ucieszy :)i wtedy spełni się Twoje życzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dostojnie wyglądasz w okularkach :o)Mężuś będzie na pewno zadowolony,bo pogoda nie rozpieszcza,a żonka jak najbardziej!Rzadziutka tak kamizelka,taka prześwitująca będzie mu "kosiuli"widać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko nie zmienione, mogą być dodane !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie super, podoba mi się też ten ścieg. Czy szybko się nim robi?
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna kamizelka :-) Na Tobie leży wspaniale.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anabell - ścieg jest prosty i jeżeli się robi naokrągło to prosta sprawa, zwolnić trzeba gdy robi się w dwie strony - wtedy łatwo o pomyłkę
    ale spodobał mi się i może dla siebie też zrobię tym samym ściegiem - no chyba że znajdę coś lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem