Małe po raz drugi

niby to samo ale inaczej ;)
dałam nitkę melanż - bawełna z pudła (czytaj bez metki)
wzór ten sam co poprzednio.... .zaglądamy
rozmiar większy
modyfikacje na rękawach i nie tylko :)
guziki ma sobie sama zainteresowana wybrać :)

niestety modelka wyjechała i mogę pokazać tylko na płasko, licząc ze dostanę fotki także na dziewczęciu :)))
 

 zrobiłam bufkę na rękawie - sama jestem ciekawa jak to będzie wyglądało na modelce 


tyle w temacie sweterka, dobrze, że dziś padało to w końcu udało się go skończyć ;)

Bardzo dziękuję wam za sympatyczne komentarze pod poprzednim postem, dodają jak to mówią skrzydeł ;) 
a już napewno motywują do dalszego dziergania :D



Komentarze

  1. Uroczy sweterek - mam nadzieję, że zobaczymy go na małej modelce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam taką nadzieję - siostra dostanie polecenie ale czy sie wywiąże? ;)

      Usuń
  2. bardzo piękna forma, kilka małych zmian i zupełnie inny sweterek słodziak,

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana, małe zawsze wzbudza sympatie

      Usuń
  4. Ty też nie próżnujesz, przyciągające oko robótki jedna za drugą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziak - bardzo ciekawy krój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już mam pomysł na podobny - ale inny ;) oj oj

      Usuń
  6. Śliczny ten sweterek, bardzo ładny melanż.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. połączyłam dwie niteczki dla odmiany i musze przyznać że choć za melanżem nie przepadam, ten mi się spodobał :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem