Mitenki

 jesień mitenkami się zaczyna ;) :)
kto zgadł?
dziś będzie bardzo skromnie, choć chciałabym więcej pokazać


wzór wynaleziony w grubej książce z wzorami na druty, reszta wedle pomysłu własnego, głowy nie dam czy gdzieś takich w necie już nie widziałam, tyle tego
już się dziergają następne w innym kolorze i zamysłem, że będą do łokcia

włoczka to Lang Yarns Greina zakupiona na próbę w ilości 1 motek dawno temu - kurcze nie pamiętam gdzie a muszę dokupić bo jestem nią zachwycona
druty nr 3,5

Komentarze

  1. No i tak rozpoczęłaś jesień. Mitenki urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczełam ..zaczełam, a że za oknem zimno i mżawka to pora właściwa ;)

      Usuń
  2. Mitenki piekne.Kolorek też ładny.Greinę kupiłam w ASAPEN YARN.Jest w tej chwili w promocji.To wspaniała welenka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne mitenki :-) Wspaniały kolor i rewelacyjny wzór. Bardzo mi się podobają :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czudo czudo ,już kilka chętnych na nie było - nie chwaląc się ;)

      Usuń
  4. PIękne, super wzór i super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne - oj, kiedy ja się tak nauczę migac na 5 drutach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem