Czytamy i dziergamy

na FB i wielu stronach dziewczyny podejmują różne wyzwania, aż się boję pomyśleć jaki wysyp robótkowy będzie w tym roku :)

mocno trzymam za wszystkie osoby, które podjęły wyzwania kciuki
u mnie nic na siłę, wszystko ma się toczyć spokojnie i leniwie ;)

jedyne co w tym roku chcę zmienić to spędzać więcej czasu nad książką, skąd tego czasu podkradnę - jeszcze nie wiem - macie jakieś pomysły? ;) 

w każdym razie żeby się zmotywować do tego ;) postanowiłam przyłączyć się do Maknety  ,
 która połączyła te dwie pasje i w każda środę będę starała się takowy wpis poczynić 

  " Kupą, mości panowie!", cytując imć Zagłobę ;)  ;) powiem, że w grupie łatwiej :)

dziś pierwsza fotka z powstającego sweterka i książka która wyszperałam na półce, na początek wzięłam coś cienkiego  i plan jest taki że dziś ją zacznę czytać po tym jak ....... tu wiele obowiązków, których wymieniać nie będę ;):)

i na pohybel tym, którzy twierdzą ze Polacy nie czytają książek ;) :)

Komentarze

  1. Na pohybe. !!!!! Robótka piękna . A ksiązki nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  2. :) jak przeczytam to jakąś notkę wrzuce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubię to wyzwanie u Maknety, bo po pierwsze dopinguje do dziergania, po drugie dopinguje do czytania, po trzecie łączy dziewiarki :D
    miłego czytania!
    no i na koniec najważniejsze: piękny żakardzik, już zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, wspólnie jakoś raźniej, obym tylko dała radę ;) :)

      Usuń
  4. Ojej ciekawa robótka na drucikach i jak ładnie się prezentuję :) No no nie lada wyzwanie podejmujesz książka tygodniowo to pod koniec roku wynik imponujący się zapowiada - powodzenia :))) żarcik " mniej spania -więcej czytania " ale czy na zdrowie pójdzie wątpię ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeeeeeee a czy ja powiedziałam że tygodniowo ;) :P
      no ale ta to akurat na jedno wolne popołudnie i wieczór :D

      Usuń
  5. Na pohybel!!!
    Bardzo się cieszę, że się przyłączyłaś do zabawy. Czasami trzeba na część obowiązków przymknąć oko, by móc oddać się lekturze ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się cieszę choć obawy mam bo czasu zawsze za mało ;) :)

      Usuń
  6. Fajnie , ze do nas dolaczylas:) Ksiazki nie czytalam, ale sadzac po autorce musi byc fajna:) Sweterek zapowiada sie piekny i chyba jest bardzo pracochlonny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ksiązka zaczeła się ciekawie a sweterek jest pracochłonny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością za tydzień u Maknety. Bo spotkania bardzo motywują do kończenia robótki i sięgnięcia po kolejne dzieło.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem