Nowy Rok - nowe plany - nowe pomysły

 życzenie - aby wystarczyło czasu na ich realizację :)

Kolejny krok w kolejny rok
nigdy nie robię podsumowań ze starego, ani też nie robię postanowień na nowy rok, żyję chwilą teraźniejszą

Mój jedyny zaplanowany wyjazd do córki, aby razem pobuszować po stolicy poległ z powodu ospy, która zagościła u mnie w domu dzień przed wyjazdem ;)
ktoś by powiedział że pech - czy ja wiem? 

Co będę w obecnym roku porabiać, wiem że więcej będę drutowała dla innych :D

 to chyba wszystko co planowane - reszta przyjdzie sama, 
mam nadzieję że nadal będę mogła dzielić się swoją pasją z osobami które mają takie same zainteresowania, liczyć na ich pomoc i podpowiedzi, uczyć się nowych rzeczy :)
a teraz to co najlepsze - nowy udzierg :)

dla mojej córki sukienka noworoczna z tasiemkowej kupionej dawno temu na allegro - nie mam pojęcia co to ale rewelacja ;)



i jeszcze z paskiem 




no i zostało mi tego jeszcze na druga taką sukienkę ;) 
buźka :D

Komentarze

  1. Ale cudna sukienka! Ta włoczka rzeczywiście rewelacyjna. Idealnie dobrałaś do niej wzór - prosty, bo ta włóczka robi całą robotę. A najlepiej oddaje urodę sukienki piękna córka ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka ładna ale modelka przecudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka wspaniała.
    ♥Szczęśliwego Nowego Roku♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka wspaniała.
    ♥ szczęśliwego Nowego Roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta sukienka! Na sylwestra jak znalazł takie cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarówno sukienka jak i modelka przepiękne.... Może masz gdzieś metkę od tej włóczki? Podziwiam wkład pracy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko!Faktycznie rewelacja:))I kiecka i modelka:))To jeszcze dla siebie pewnie wydziergasz skoro zostało.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem