żółty sweterek - opis


dane: żółta włóczka to Galla Gazal  2 motki
brązowa to merino ulubione z Zagrody ok 3 motków
druty nr 3,75

trochę szczegółów -

robiłam sweterek od góry metodą the Contiquous Method - jak wpiszecie tą nazwę na http://youtube.com/ to wyświetli wam się sporo filmików na ten temat, ja tej metody nauczyłam się dzięki Antosi i jest opisowi   

do pachy przerabiałam kolorem żółtym, po zdjęciu rękawów na druty pomocnicze połączyłam przód z tyłem i zaczęłam wrabiać wzór bardzo prosty i  drobny bo takie przeplatanki lubię, najczęściej korzystam ze wzorów na rękawiczkach :)
cała masę takich wrabianych wzorów możecie znaleźć tutaj   wzory norweskie

na całej długości sweterka na talie spuściłam dwa razy po dwa oczka a potem na biodrach już na brązowym kolorze dodałam trzy razy po dwa oczka z każdej ze stron
no i na dole żeby mieć zasłonięte to i owo zrobiłam rzędami skróconymi lekko wydłużony tył,na koniec ozdobny ściągacz wyszperany w książce 400 wzorów na druty

Sweter już powędrował do mojej siostry, mam nadzieję że będzie się dobrze nosił, może skusze się i zrobię jeszcze taki sam tylko w innych kolorach, wtedy postaram się zrobić jakieś bardziej szczegółowe notatki ;) :)

pozdrawiam

Komentarze