Zielony sweterek

czyli kolejna robótka skończona - jeszcze tylko jedna zaległa + plus dwie bieżące ;) :)

pamiętacie ten sweterek 
 

 zapragnełam również takiego na lato to była moja inspiracja

bawełna jakaś niemiecka, bardzo fajna, elastyczna na druty nr 4, kolor tez ciekawy ... decyzja podjęta - robię sweterek na lato

i tu się zaczęło - rękaw to jednak zrobię 3/4
- wzorek to może na środku rękawka a nie na przodzie
- no i może nie ten wzorek z inspiracji tylko wezmę inny


 - ooo a jakby tak ten ażur zrobić też pod pachą na boku :)


- no i na rękawie od spodu - w końcu to lato niech będą tam dziurki ;)


nawet fajnie wyszło - tylko czy to podobne do oryginału




 jeszcze tylko dokupię guziki i będzie ok, 
pasuje na moje dziewczę i na mnie też - będziemy się dzieliły  :)


po zrobieniu tego sweterka stwierdzam, że z opisu to ja chyba nie bardzo potrafię, nieuleczalny przypadek w tym temacie jestem ;) :)

ciekawi mnie jak to jest u was, czy tez zdarza wam się zacząć coś z opisu a finał to jedna wielka improwizacja :))))

Komentarze

  1. Z opisu to ka zazwyczaj tylko chusty. Swetry dla siebie na ogół robię na oko ze wzorami z książek, a nie z gotowych schematów. Twój wyszedł świetnie i wcale nie musi być identyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. identyczny - o nie nawet taki w planach nie był brany pod uwagę ;) :)
      no i tez chusty wedle wzoru ale tylko te testowane ;)

      Usuń
  2. Zawsze improwizacja - albo przypadkiem bo się pomylę, albo świadomie bo mi coś innego bardziej pasuje.Ostatnio podobał mi się sweterek robiony na drutach i zrobiłam taki sam fason, ale....szydełkiem. Dokładnie z opisu to tylko serwetki szydełkowe robię.
    A ten sweterek bardzo fajnie Ci wyszedł. Elastyczna bawełna? Masz jeszcze jej metkę? Szukam jakiejś fajnej bawełny, właśnie nieco elastycznej.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszłam...poszukałam jest - YORN boutique - Baumwolle - Glanz - Cable
      (50g - 100m)

      Usuń
  3. Piękny ten sweterk i kolor w moim guście.
    Co do schematów, to raczej zaczynam a kończę improwizacją. Choć mój ostatnio zrobiony to prawie oryginał:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to tak jak ja , tylko testowane są zgodne z opisem :D miło że ktos tez tak ma ;)

      Usuń
  4. Sweterek na lato superowy :) Mam w podobnym kolorze, z ażurowym szydełkowym dołem :) Twoja improwizacja nt sweterka przemawia do mnie bardziej niż oryginał :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D miło, lubię na lato sweterki ale na wietrzne dni i wtedy potrzebny raczej dłuższy rękawek

      Usuń
  5. Po prosu REWELACYJNIE wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, Że Twój podoba mi się bardziej :) Dobrze, że poniosła Cię wyobraźnia, bo sweterkowi wyszło to na plus :) No i jeszcze rozmiarowo uniwersalny,
    Nic, tylko teraz Ty musisz zrobić opis i pozwolić improwizować innym ;)
    Pozdrowionka ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opisy to już nie moja bajka ;) a sweterek bardzo prosty - każda drutująca osóbka da radę :)

      Usuń
  7. Przepiękny sweterek wyszedł, kolorek bardzo żywy. Ja też często wprowadzam swoje zmiany w gotowych modelach. Pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie te zmiany są po prostu konieczne :)

      Usuń
  8. a kto zwraca uwagę na sweterek przy takiej modelce!Na manekinie proszę,bo uśmiech owej zupełnie odwraca uwagę ;o)Kurcze ,ale Ty masz ładne te dzieciaki!
    Ja się staram z opisu robić,bo improwizacje kończą się pruciem,zresztą z opisu czasem też.Kolor sweterka jak najbardziej na czasie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz że dodatkowo na czasie się wstrzeliłam? a to już nieświadomie ;) a modelce muszę co rusz to powtarzać bo zakompleksiona strasznie ;)

      Usuń
  9. Fantastyczny sweterek Ci wyszedł :) Ja też zawsze choć w niewielkim stopniu modyfikuję oryginał żeby choć trochę było coś mojego w zrobionej rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny sweterek. A u mnie różnie, ale fakt częściej zmieniam dzierganie na po swojemu niż dokładnie jak w instrukcji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba chodzi o to żeby jakaś malutka zmiana tam była moja i wtedy się lepiej nosi ;)

      Usuń
  11. Wspaniały sweterek :-) Śliczny kolor i genialny fason. Podobają mi się ażury i ich umiejscowienie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem