Zimowa prenceska - test dla Bafpol

tym razem w moje ręce trafiły dwa motki Alize Lanagold 800 
- 49%wool, 51%acrylic
motek 10 dg = 800 mt

pierwsza myśl - o matko jaka cienizna ;)

druga myśl - idealna do "double knitting"

pierwszy pomysł - dwustronny komin i refleksja - nie zdążę bo ograniczony czas testowania

po namyśle postanowiłam zrobić z podwójnej nitki przeplatając dwa kolory ze sobą, spodobał mi się efekt i wierzcie mi - gdybym miała więcej niż po jednym motku już bym chodziła w spódniczce :D

efekt tego przeplatania spodobał się nie tylko mnie, już mam zamówienie na taką samą sukienkę w wersji dla dorosłej osoby ;) :)

przedstawiam sukienkę w wersji mini na 104 cm - poszło po motku w kolorze granat - fuksja, druty nr 3,5

chwilowo na wieszaku bo modelki w tym wieku nie posiadam na stanie - może mi się uda wypożyczyć :)







jak tylko zostanie upubliczniony opis to zamieszczę linka do niego :)
pozdrawiam i dużo sił na kolejny tydzień Wam życzę bo za oknem pochmurnie

Komentarze

  1. Lubię wzory wrabiane szkoda, że nie mam do nich cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu to zależy jak bardzo ci zależy na takim wdzianku ;) :)

      Usuń
  2. Przepiekna:-) Pozdrawiam Aniu serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienusia jak marzenie. Z tej włóczki można wiele fajnych rzeczy zrobić- świetnie się spisuje w pracy szydełkiem.
    Zrobiłam z niej chustę i czapkę, z tym że czapkę z dwóch nitek i jestem zadowolona z wyniku.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sukienka :-) Piękne kolory i śliczny wzór - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka. Mam gdzieś dwa motki tej włóczki, ale jeszcze nic z niej nie robilam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukieneczka; ciekawy żakardowy wzór zastosowałaś.
    Kolorystyka również bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam jesiennie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka :) nie dziwię się, że już popłynęły zamówienia :) gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta sukienka, a jakie kolory ładne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci wyszło! Piękne połączenie kolorów. A modelka jest u mnie ;)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem