Orzechy

Chciałabym się pochwalić jakąś robótką ale niestety....jedyną moją wakacyjną robótką jest spędzanie czasu w sadzie i praca..... ;)

dzisiaj cały dzień pada, więc odpoczywam i zbieram siły bo od jutra czeka mnie bardzo pracowity tydzień 

http://allegro.pl/swieze-orzechy-laskowe-zbior-2017-r-gratis-i6924268409.html#thumb/3

mianowicie zbiór orzechów, mam nadzieję, że się wypogodzi bo urlopy pobrane...klienci na orzeszki czekają....a tu pada

piesio łakomczuch myśli, że dostanie jedzonko ;) :D


z podziwem i lekką zazdrością  w wolnej chwili obserwuję, co tam ciekawego powstaje u Was - muszę przyznać, że bardzo kreatywnie i ciekawie .... jest na niektórych blogach... u mnie takiego zastoju nie było jeszcze....ale mam nadzieję, ze to się zmieni, obiecuję sobie, że jak młody pójdzie do szkoły to będę miała więcej czasu hmmmm .... 

pozdrawiam was nadal w letnim nastroju ;) :) 

Komentarze

  1. Słodki piesiu. Nasz też to łakomczuch. zje wszysto co stanie mu na drodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to prawda - łakomczuchy z tych psów są ;) :)

      Usuń
  2. Ale masz fajnego pieska :).

    Lubię czekoladę z orzeszkami laskowymi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łobuz z niego okrutny a czekolada to raczej gorzka :) orzechy natomiast laskowe uwielbiam :)

      Usuń
  3. Aktualnie u mnie pada od rana- tak dokładnie to albo pada albo leje. A wczoraj zdychałam z upału i krótki wypad w city mało mnie nie powalił.
    Uwielbiam orzechy laskowe- mogłabym je jeść na okrągło. Mam nawet przepis na indiańską zupę z orzechów laskowych.
    A poza tym- w kwestii tego co słychać- 30 września wyjeżdżamy, w ślad za naszym dobytkiem.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo moja droga jeśli dasz radę jeszcze przed wyjazdem to proszę podziel się przepisem na tą zupę :)
      mam nadzieję, że tak duża zmian przebiegnie sprawnie i szybko się zadomowicie w nowym miejscu czego Wam życzę :)

      Usuń
    2. Dziś wrzucę na blog;)

      Usuń
  4. Ja po kilku zawirowaniach i lenistwie wakacyjnym właśnie powoli wracam do dziergania i bloga.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to aukcja zakończona ?! Nie zostało już nic nic ?

    OdpowiedzUsuń
  6. a poszło tak szybko, że aż sama w szoku byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A myślałam, że łakomczuch z mojego psa a widać inne też tak mają :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem