Czytam

ale przecież to nie znaczy, że w sobotę tez nie mogę polecić jakiejś książki :)



 Książka bardzo starannie przygotowana, zresztą Krzysztof Ziemiec to dobry dziennikarz popularny i lubiany, bohaterami jego książki są ludzie znani z tv, którzy zostali doświadczeni przez los - Eleni, Kuba Błaszczykowski, Jerzy Stuhr czy Ewa Błaszczyk oraz inni - zdecydowanie polecam każdemu- wzruszająca jak dla mnie



Zaintrygował mnie tekst na okładce, dziewczyna która dostał drugą szansę i idzie przez życie ze swoim Aniołem Stróżem, czy to jej w czymś pomaga, czy dokonuje właściwych wyborów? - dla mnie osobiście bardzo ciekawa książka - polecam



Biografia - raczej unikam, do tej pory chyba tylko Wspomnienia Moniki Żeromskiej mnie zainteresowały tak na dobre, a tu bach - Marek Niedźwiecki - w prosty sposób, ale z humorem opisuje swoje życie - zainteresowana byłam od pierwszych kartek i też polecam jeśli ktoś lubi poczytać o prawdziwym życiu innych ludzi

a to moi nieproszeni goście, siedziały kotki dwa cały dzionek na płocie bo pod płotem skakał pies ;) 
na szczęście znalazła się właścicielka i koty zabrała, a pies padł zmęczony po ciężkiej pracy ;)


pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Czytałam biografię Marka Niedżwieckiego całkiem niedawno, to było jak czytanie o starym znajomym. Super książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jak o starym znajomym a zabawy z dzieciństwa to takie same 😉

      Usuń
  2. Teraz wszyscy piszą autobiografie,nie wiadomo,którą wybrać. Mnie zainteresowała książka Justyny Wydry. Złote kotki najadły się strachu,ale wyglądają na mniej zmęczone,niż ich prześladowca.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo zaciekawiła, naprawdę warto przeczytać, kotki sobie radziły i wcale nie chciały wracać do domu 😁

      Usuń
  3. Ciekawe, co też P.Marek napisał ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czytadeł-ka 1 nie spotkałam, 2 gdzieś mi mignęła, a 3 no gapa nie wypożyczyła ;) haha a to psinka dzielnie podwórka broniła odpoczynek solidnie wypracowany :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozycji ani jednej nie znam ani nie widziałam. A zwierzyniec świetny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem