Mały obrusik na szydełku

Z obrusu zostało mi trochę kordonka, więc postanowiłam nie chować go do pudła tylko od ręki wyrobić, znalazłam element który mi się spodobał i wyglądał na prosty.

Elementy są o tyle dobre, że jak widzisz koniec nitki to zakańczasz robótkę.
Trochę żałuję że nie starczyło na więcej, bo obrus z tego elementu byłby świetny. Już wiem, ze zakupię nowe kordonki w celu zrobienia tym wzorem obrusu.
Tymczasem ni to obrusik ni to bieżnik, ale pasuję na moją ławę.



Jeszcze nieudolna próba pokazania go z góry.

Kto powiedział, że szewc bez butów chodzi? :) :)
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego wypoczynku.
U mnie spadł długo wyczekiwany deszcz, a od poniedziałku zaczynam zbiór orzechów.




Komentarze

  1. Bardzo ładny bieżnik Ci wyszedł. Osobiście bardzo lubię robić obrusy właśnie z elementów. Zabawne, ja też właśnie dziś "wyrobiłam resztki"- zrobiłam trzy serwetki- z cieniowanego pomarańczowo żółtego kordonku.
    Jedna będzie na środku niemal czarnego stołu by go rozjaśnić, a dwie będą podkładkami pod kubki.Jeszcze tylko je zblokuję.
    Orzechy laskowe, mniam, mniam, to tygrysy baaardzo lubią!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory tak słabo nawiązywałam przyjaźń z elementami, ale teraz je polubiłam, łatwo zabrać ze sobą w torebce, na chwilkę przysiąść i zrobić jeden element gdy czasu mało :) same pozytywy. Chętnie zobaczę Twoje serwetki, pochwal się na blogu :)

      Usuń
  2. A jak będzie się świetnie prezentował na dużym stole i na kolorowym obrusie, a ponieważ jest biały więc do każdego koloru pójdzie. Oj z twoimi "butami", to już chyba masz w szafach miejsca za mało. Pozdrawiam serdecznie i dobrych zbiorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie z tym bywa, od czasu do czasu wpadną siostry albo córki i zrobią wietrzenie szaf :) :) :)

      Usuń
  3. Piękna,owalna serweta i do Twojego mebla idealnie pasuje, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna serweta, doda uroku każdemu miejscu. Resztki do czegoś pięknego się przydają:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Resztkowy bieżnik jest bardzo ładny:) Najlepiej jest wyrobic zawsze wszystko do końca bo potem leży. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny bieżnik Aniu, podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te szydełkowe wyroby. Cudne wzory. Takie wyroby to klasyka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem