Czytam

Rzeczywistość mi znowu bardzo mocno ograniczyła możliwość dziergania, więc robótki leżą w kącie i czekają, a ja się rehabilituje.

Wybór książek u mnie ostatnio był bardziej spontaniczny niż zaplanowany, bibliotekę mam obok ośrodka do którego muszę czasami wstąpić i obie książki były zabrane z półki na "biegu" po drodze do ośrodka, żeby przetrwać kolejkę.

Pierwsza z nich to :Kobieta którą pokochał marszałek" opowieść o Oli Piłsudskiej



Dopiero zaczęłam więc tak naprawdę niewiele mogę o niej napisać, oprócz tego, że od pierwszych stron mnie już zaciekawiła....

Niestety albo i "stety" za drugim podejściem gdy moje nogi przekroczyły próg ośrodka i zobaczyły długą kolejkę, znowu pobiegłam do biblioteki po książkę.
Podobnie jak za pierwszym razem długo się nie zastanawiałam nad wyborem, kierując się raczej tytułem wybrałam książkę z piękną barwną okładką i ciekawym tytułem Karoliny Wilczyńskiej - Wędrowne ptaki



No i dylemat bo tak mnie zainteresowała, że pierwsza książka leży i czeka, a ja czytam drugą pozycje.
Cztery przyjaciółki, cztery historie, podoba mi się sposób w jaki jest napisana, mimo, że to bardziej monolog, opowieść o swoim życiu to wciąga i nie odpuszcza, absolutnie nie ma tu nudy. Zarówno sposób pisania jak i sama historia bardzo mnie zaciekawiła. Dopiero przeczytałam pierwszą historię i czekam na dłuższą chwilę, żeby zacząć czytać historię drugiej kobiety i nie odłożę książki dopóki jej nie przeczytam.

Za oknem nadal piękna pogoda, szykuje się długi wypoczynek, więc owocnego dziergania Wam życzę.

Komentarze

  1. Zaintrygowała mnie ta pierwsza, musze popatrzeć czy w naszej bibliotece jest dostępna. A druga też u mnie czeka,aż doczytam trzeci tom z serii Stajnia w Pieńkach Izabeli Frączyk. Wędrowne ptaki to pierwsza z 4, mnie udało się wypożyczyć pierwszą i trzecią, teraz trzeba będzie polować na pozostałe.
    Bardzo lubię Karolinę Wilczyńską i jej twórczość.

    Pozdrawiam, życzę szybkiego powrotu do dziergania, chociaż książki w długie wieczory to sama przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuje sobie tą Izabelle :) czytam już trzecią część, czwarta niedostępna hmhm

      Usuń
  2. Akurat trafilaś z wyborem książki z okazji Niepodleglości Polski. Ciekwie czy książka prawdziwie opisuje bardzo złożone relacje Ziuka z kobietami, które były w jego życiu. Ponoć był bardzo skomplikowanym patrnerem życiowym. A , że książki- to miód na duszę to jest oczywiste. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Honoratko tak jakoś wyszło nie planowane :) jak przeczytam to napisze coś o niej, :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem