Sweter według własnego pomysłu

Wiosna dopiero się pomału zadomawia u nas, ale dni są jeszcze chłodne, więc postanowiłam wyjść jej naprzeciw. Właściwie to było odwrotnie, weszłam do sklepu zobaczyłam ten kolor i wyszłam z czterema motkami włóczki Kartopu Melange Wool Tweed. Bardzo ciepły grubasek z niej wyszedł, druty nr 6, pomysł własny, ażurowy środek znaleziony w jednej z wielu gazetek, które leżą w koszyku.
Sweter robiony od góry w całości, opisu nie mam, ale zaczęłam od nabrania 32 oczek na przód, 28 na tył i po 15 oczek na rękawy. Dobierałam w co drugim rzędzie, reszta była dopasowywana w trakcie powstawania sweterka. Natomiast wykończenie to prawdziwa włoska robota i mam zamiar się nią tu chwalić.

Skorzystałam z okazji przymusowego odpoczynku i w tydzień czasu powstał sweterek.

 Kilka zbliżeń, które miały uchwycić prawdziwy kolor, prawie się udało.


   Pokazać włoskie wykończenie- jest sporo filmów na youtube.

Jeszcze rzut okiem na całość.

 


Zadowolona jestem z niego, z włóczki - czas pokażę.
Pozdrawiam Was wiosennie, niech ta wiosna już na dobre zawita.
Na człeku pokażę jak się nadarzy okazja - pozdrawiam i życzę ciepłego wypoczynku.

Komentarze

  1. Fajny sweterek i wzór też! Podziwiam za włoską robotę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor, taki wiosenny. I ciągle zdobywasz nowe szczyty pokonując nowe techniki- szacunek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Honoratko - dziękuję bardzo, dobrze wiesz, że człowiek uczy się całe życie ;)

      Usuń
  3. Piękny i świetnie zrobiony😁ciekawy kolor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię włoskie wykończenie. Bardzo długo podchodziłam do niego jak kot( pies) do jeża, wydawało mi się bardzo skomplikowane. Oczywiście zajmuje sporo czasu, ale efekt jest wart każdej minuty.
    Bardzo ładny sweter, wiosenny, z ciekawym wzorem. Wiosno przybywaj:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jak już opanowałam ten sposób to wydaje mi się, że wart jest poświęconego czasu :)

      Usuń
  5. A ja nie mam zielonego pojęcia o "włoskiej robocie" ;) ale się mi podoba, to poczytam i "popaczam" ;)))
    Sweterek prócz słońca na wiosnę, przyniósł Ci mnóstwo zadowolenia :) a to najważniejsze :) tym bardziej, że masz pełne prawo być z siebie i sweterka dumna, bo piękny :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika wpisz sobie zamykanie oczek po włosku i się wyświetli, przy poprzednim sweterku podawałam linki do filmików

      Usuń
  6. Sweterek fajny, dekoracyjny, wygląda na bardzo ciepły, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem