Lipiec

No i znowu mi sie przestawily zdjecia, tak więc najpierw musze napisać, ze radość z królików wynagradza cały trud jaki włożylam w te króliki. 


Całkiem fajne trio wyszło, ale chyba na jakiś czas mam dosyć krolików 😂



Teraz chwila pauzy, bo inne prace ogrodowe zajmują sporo czasu. Wyciagnęłam też zakurzony rower i nieskromnie napiszę, że 15km dziennie juz robię. 😁






Czytelniczo 

Czeka  mnie sporo pracy w tym sezonie na  podwórku, to i owo pomalować i odswieżyć. Ale może jakaś chwila znajdzie sie też na robótki. Pozdrawiam lipcowo. 😁


Komentarze

  1. Królisie są bajeczne, podziwiam ich zrobienie bo mi brak cierpliwości.Czyli każde wnuczątko po jednym.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, ze tylko troje 😂😂😂😂 choc niebawem bedzie nastepne 🥰

      Usuń
    2. To zrobisz czwartego, u mnie 4 chłopaków ale troje to drobnica i generalnie dostają to samo.

      Usuń
    3. To dobry plan, zeby to samo. 🤔

      Usuń
  2. Przepiękne królisie. Ja myślałam, że masz dwoje wnucząt, a to już czwarte szczęście w drodze? Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze troche czasu zostalo, ale czekamy ☺️ pozdrawiam

      Usuń
  3. Prześliczne te królisie! I dziecina szczęśliwa, bo to taka milusia przytulanka! Serdeczności posyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie i ja mogę komentować, dzisiaj się udało pokonać "blogspota". I wiesz , Aniu, że napiszę krótko, nie ma rzeczy dla ciebie niemożliwych, wszystko potrafisz, i robisz wszystko precyzyjnie. Tak trzymać , pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde Honoratko nie mamm pojecia o co chodzi z tymi komentarzami 🙈 nic nie zmieniam , sama z wpisami tez mam czasem problem. Dzieki za dobre slowo, ale chyba jednak nie wszysttko potrafie zrobic 😂 Pozdrawiam 😘

      Usuń
  5. Ależ śliczne te króliczki, niepowtarzalne, dzieciaczki na pewno zachwycone :))
    Podziwiam rowerowe wyprawy i kilometry, które udaje Ci się pokonać :)))
    Pozdrawiam serdecznie, AgnesS:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje moja droga ☺️ za mile slowa. Zawzielam sie w tym roku jeslli chodzi o rower. Oby sie udalo 😉

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem