Walczę z bólem

krótka historia zęba, którego już nie ma......
Ząb na dole szóstka pewnego pięknego dnia się pokruszył, ot ciort coś gryznęłam twardego 
Poszłam do pani dentystki z zamiarem uzupełnienia braku. Uzupełnienie trzymało się trzy dni, Ząb się tak roztrzaskał że został praktycznie korzeń.........
No i dylemat co teraz, ząb martwy więc pani zaproponowała wkład metalowy w korzeniu a na to koronka. Ponieważ mam problemy ze zgryzem i pamiętam przestrogę ortodonty - żadnych koronek - wspólnie ustaliłyśmy z panią dentystką, ze na wkładzie metalowym będzie plomba. 
Wszystko szło ładnie i pięknie do momentu kiedy trzeba było ten wkład zamontować, już przy nawierceniu kanałów okazało się że jeden jest bardzo bolesny mimo, że martwy. Został więc zostawiony w spokoju a na dwóch pozostałych założono wkład. 
Z tym nowym ząbkiem chodziłam tydzień czasu i nagle zaczął się straszny ból najpierw zęba potem całej szczęki po tej połowie twarzy.
Brałam antybiotyk na zmianę z przeciwbólowymi tabletkami
Dziś po kolejnej nieprzespanej nocy podjęłam męską decyzję, żeby rwać
Choć rwać to ja powinnam włosy z głowy bo znacie cennik dentysty i wiecie że to do tej pory to już sporo kosztowało :(

Tak więc zęba już nie ma.....ból niestety jest nadal, mam nadzieję ze jutro już będzie lepiej....... i że faktycznie został usunięty ten ząb co trzeba :(

Na pocieszenie oglądam fajne strony a proszę link wrzucam popatrzcie i Wy ;) :)
https://pl.pinterest.com/pin/564427765772767678/

no i nie wiem może jakieś zimne okłady zrobię, chciałam się przespać ale jakoś nie daję rady, to moze jeszcze tabletkę przeciwbólową sobie wezmę bo znieczulenie już nie działa 
oj oj oj oby na tym się skoczyło......

Komentarze

  1. O matko, jak ja Ci współczuję...... Nic nie doradzę, ale przynajmniej rozumiem co biedna czujesz. Zdrowiej szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to niedobrze. Zrobił się jakiś stan zapalny. Często tak się dzieje przy martwych już zębach. Bardzo Ci współczuję,ból zęba i szczęki jest naprawdę paskudną rzeczą.
    Przytulam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj,okropna historia,współczuję i tulam

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro kanał był bolesny, to montowanie plomby było ryzykowne,dziwne,że dentystka tego nie wiedziała. No ale są różni specjaliści. Ja mam w szczęce kawałek zęba pozostawionego po rwaniu. Odkryto to po 20 -tu latach na prześwietleniu pantomograficznym.Dopóki nie boli,chirurg uznał,ze tego nie trzeba ruszać,ale stracha mam,że się z tego groźny stan zapalny zrobi. Skonsultuj swój ząb jeszcze z innym lekarzem,bo suchy zębodół mógł się zrobić,a do tego poprzedni dentysta się nie przyzna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem