Drops Alpaca Boucle

Tak się składa, że jest promocja dropsa, a ta włóczka jest jedną z moich ulubionych, miękka i ciepła. :)
W tym roku postawiłam na kolor i wybrałam na sweterek 6 motków nr (7402) turkusowy, do tego dodać druty nr 5 i tydzień intensywnej pracy.

Sweter robiłam od góry , początkowe obliczenia wzięłam z  tego sweterka
dalej już robiłam na wyczucie, mierząc co jakiś czas.
Z efektu jestem zadowolona, sweter jest luźny i długi taki jak chciałam, oczywiście w moim rozmiarze.

W roli modelki moje urocze dziewczę, na które sweter jest lekko za duży, ale jak to mówią ładnemu we wszystkim ładnie ;) :).



trochę zimno
 
 żałuję że nie ma boucle w kolorze czerwonym, bo pewnie już bym kończyła kolejny golf z tej włóczki. ;) :)
Pozdrawiam Was ciepło, do następnego wpisu.







Komentarze

  1. Tobie to wszystkie swetry wychodzą, sama myslę o jakimś prostym modelu ale z przeliczeniem mam problem i z dekoltem , ostatni sweter i pierwszy jaki zrobiłam od góry trochę mnie poddusza.Modelka urocza ,też może w tym swetrze chodzic, pięknemu to we wszystkim ładnie, masz rację? To wciąż ta sama modelka ? wydawało że są dwie córki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, córki mam dwie, ale głównie młodsza pozuje, bo jest bliżej :) Jakoś ze swetrami nie mam problemów, ale myślę ze to kwestia wprawy, im więcej robisz tym lepiej wychodzi :) czasami korzystam z gotowych opisów jak mi się nie chce samej przeliczać oczek , ale też na początku, potem już dopasowuje korpus do swoich wymiarów :)

      Usuń
    2. Myślałam że mam sklerozę, są 2 urocze modelki.

      Usuń
  2. Ładnie wyszedł i rzeczywiście w czerwieni byłby zabójczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Czerwony jednak jest kolorem nr jeden ;)

      Usuń
  3. Fajna długość, ale przy tej pogodzie obowiązkowo kurtka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwony kolol ma sporą moc. U mnie też siostra chce czerwony 🤓
    Widać, że modelce zimno 😉 Super sweterek 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Czerwony zawsze sie dobrze kojarzy. Modelka wykazała sie tu dużym poświęceniem, ale sesja byla szybka :)

      Usuń
  5. A jaki to rozmiar? Bardzo mi się sweter podoba i nie wiem ile mam włóczki mieć na rozmiar 42 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest wlasnie ten rozmiar, mnie starczylo 6 motkow, ale jesli będziesz robiła mniejszymi drutami to proponuje siedem. Nie masz wtedy obawy, ze braknie.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję, zamierzam na drutach nr 5. Ale oczywiście, że 7 bezpieczniej :)
      Jakoś wcześniej ta włóczka mi nie wpadła w oczy a fajnie wygląda.

      Usuń
  6. lezy u mnie ta boucle i dojrzewa, a tu takie cudne inspiracje! PIekna masz corcie, swietnie sie sprawdza w roli modelki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu modelki :) a włóczkę wyciagaj i łap za druty :)

      Usuń
  7. To prawda, że ładnemu we wszystkim ładnie. Zwłaszcza, gdy ma na sobie coś tak ładnego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem