Szal szydełkiem tkany

Jako przerywnik między kolejnymi sweterkami zrobiłam szalik tak na próbę. 

Nie wiedziałam czy będzie mi się podobał. Poszperałam w zapasach i znalazłam włóczkę, którą dostałam od siostry z Niemiec. Z początku miałam obawy, czy będzie mi się podobał taki szalik, ale po zrobieniu całości można dopiero ocenić robótkę. Okazało się, że szal jest miękki i ciepły, więc pewnie jeszcze coś zrobię tym sposobem. Może jakiś sweterek, a może pled lub kocyk. 😉😁

Tutaj podaję link do filmiku, jak taki szal zrobić   Wzór szala

A teraz już tylko zdjęcia.

Szydelko nr 3, 2 motki Northern lights -150g/450m i całkiem spory szalik.





                I see you 😉😉

Trzymajcie się cieplutko, bo za oknem nadal zima. :)

Komentarze

  1. Ciekawie to wygląda. Dzięki za link. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście zupełnie jakby był tkany! Muszę sobie zobaczyć ten wzór, bo wygląda bardzo ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny szal. Myślałam, że ściegiem tunezyjskim robiony, a to bardziej pracochłonna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny szalik, wygląda jak tkany. Wzór idealnie dobrany do włóczki. Żałuję że mi z szydełkiem nie po drodze bo bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny szalik. Super kolorystyka i wzór. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super szalik wygląda imponująco aż muszę zobaczyć jak się robi :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem