We艂na plus baby alpaka moher

 To sk艂ad na cieplutki i luksusowy sweterek 馃榿

 We艂enka zakupiona u Magdalena Kuncewicz, a baby alpaka z W艂贸czek Warmii (zdj臋cie po偶yczone ze strony sklepu)

Brak dost臋pnego opisu zdj臋cia.
  Po艂膮czy艂am co da艂o fajny melan偶, druty nr 5. Posz艂o oko艂o 1200 metr贸w.

Brakowa艂a mi sweterka narzutki, 偶e starych ju偶 wyros艂am. Oczywi艣cie postawi艂am znowu na prostot臋, jako艣 mi ostatnio po drodze z takimi prostymi bez wzor贸w. 

Taka wersja skr贸cona opisu, to co zapami臋ta艂am to notuj臋, dla Siebie, a mo偶e kto艣 b臋dzie chcia艂 i skorzysta.

Nabra艂am 90 oczek. Co 4 rz膮d dobiera艂am r贸wnomiernie po 15 oczek co 6 oczko. Potem ju偶 tylko zwi臋kszam liczb臋 oczek czyli co 7, 8, 9 itd dodaje po 15 oczek. Wtedy karczek mi si臋 艂adnie uk艂ada. Gdy na drutach mia艂am ju偶 255 oczek doda艂am 21 oczek, ale tylko dlatego 偶e karczek ju偶 by艂 do艣膰 d艂ugi, a brakowa艂o mi oczek w szeroko艣ci. Przy cie艅szych drutach ta zasada dodawania sprawdza si臋 idealnie. Czyli zaczynam od 90 oczek dodaj膮c po 15oczek mam 105, 129, 135, 150 itd. Mam nadziej臋 偶e to zrozumia艂e. 

W sumie na drutach mia艂am 276 oczek i jak dla mnie to by艂o w sam raz. 

Rozdzielam rob贸tk臋, polowa przodu 46o, r臋kaw 46o, ty艂 92o, r臋kaw 46o, po艂owa przodu 46o. 

Pod pach臋 dobra艂am po 8 oczek, wi臋c korpus mia艂am po 50 oczek na przody i 100oczek na ty艂. W d贸艂 polecia艂am na odpowiedni膮 dla Siebie  d艂ugo艣膰.  Na r臋kawy mia艂am 46 oczek dobra艂am jeszcze 10 oczek. Przerobi艂am 38 rz臋d贸w i na bufk臋 dobra艂am co 4oczka - oczko dodatkowe. W sumie mia艂am na drutach 70 oczek. Tu jednak wkrad艂 mi si臋 b艂膮d, bo nie wiedzie膰 czemu na drutach mia艂am 74 oczka i teraz ju偶 nie pami臋tam jak mi to wysz艂o, z wylicze艅 wychodzi troszk臋 inaczej, no ale zasada dobierania jest taka sama, a ka偶dy ma inn膮 szeroko艣膰 i d艂ugo艣膰 r臋ki, wi臋c tu ka偶dy musi zrobi膰 swoje wyliczenia. 馃槈

Przerobi艂am na d艂ugo艣膰 odpowiedni膮 do mojej r臋ki i zamkn臋艂am r臋kaw, 1 op, 2 razem na lewo. Potem jeszcze 12 rz臋d贸w 艣ci膮gaczem i zako艅czy艂am.

Teraz ju偶 tylko ma艂a sesja, ze sweterka jestem zadowolona. By艂 zrobiony w艂a艣nie z my艣l膮 o tej sukience, ale pewnie noszony b臋dzie do wszystkiego. 

Pozdrawiam Was cieplutko, niech Was nie zwiedzie to s艂o艅ce, zimno by艂o. ;)










No nie mog艂am si臋 zdecydowa膰, kt贸re wybra膰. ;)

 Besos :)

Komentarze

  1. 艢liczny sweterek i og贸lnie fajnie si臋 ubra艂a艣, wygl膮dasz wystrza艂owo. Fajnie, 偶e doda艂a艣 te wszystkie zdj臋cia, bo bardzo du偶o w nich jest rado艣ci. Pozdrawiam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 ☺️ zawsze mnie cieszy sko艅czona rob贸tka, a jeszcze jak ma energetyczny kolorek to wiadomo 馃榿

      Usu艅
  2. Kolejne cudo.Wiosenne ubranie i wiosenna Ty.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To prawda poczu艂am przez chwil臋 dzisiaj wiosn臋 馃榿 od razu jakby wi臋cej energii.

      Usu艅
  3. 艢liczny sweterek. Kolor i wykonanie super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
  4. 艁adny melan偶 馃榿Do wszystkiego b臋dzie pasowa膰. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  5. Doskona艂y pod ka偶dym wzgl臋dem, wykonania, fasonu, koloru i materia艂u. Wzi臋艂abym i nosi艂a od razu, ale rozumiem 偶e Tw贸j Ci on. Ja za to ch臋tnie skorzystam z notatek. Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawd臋 to cz臋sto tak si臋 ko艅czy, 偶e jak zro ie sweterek dla Siebie, to bardzo kr贸tko jest m贸j ci on 馃槈☺️ a z notatek prosz臋 korzysta膰 馃榿

      Usu艅
  6. Nie no ;0) z powodzeniem mo偶esz nosi膰 ten cudny sweterek do innych kreacji :0)
    Bardzo 艂adnie wygl膮dasz :0) a po艂膮czenie tych dw贸ch niteczek da艂o bardzo 艂adny kolor :0)
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :0)
    Buziole :0*

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 moja droga 馃榿 sweter ju偶 mierzy艂a c贸rcia, ale kaza艂am szybko zdejmowa膰 馃槈☺️

      Usu艅
  7. Aniu wspania艂y sweterek narzutka - cudnie wygladasz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Beatko jak si臋 cz艂owiek u艣miecha i to jeszcze w takim twarzowym kolorze ☺️ dzi臋kuj臋 moja droga.

      Usu艅
  8. Wszystko si臋 dobra艂o: gatunkowa w艂贸czka, kolor i radosna,i zawsze optymistyczna modelka.!!! Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Honoratko staram si臋 cho膰 ☺️. Cho膰 bywaj膮 r贸偶ne dni, jak to w 偶yciu 馃槈. Pozdrawiam.

      Usu艅
  9. Luksusowy sweterek, ale i jaki pi臋kny! Wykorzysta艂a艣 te w艂贸czki cudownie. Uwielbiam takie wyko艅czenie r臋kaw贸w. Mam dawno temu zrobiony sweter o podobnym kroju i w艂a艣nie z takimi r臋kawami i przepadam za nim. Ty za swoim te偶 pewnie b臋dziesz!
    Urocza sesja zdj臋ciowa :)
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Tu znajdziesz kogo艣 kto mo偶e by膰 dla Ciebie przyjacielem