Klasyk wersja nr 2

Za oknem sypie 艣nieg, czyli tak jakby zima 馃. Dlatego wrzucam dzi艣 troch臋 koloru. Taka ma艂a zajawka, bo zdj臋膰 na w艂a艣cicielce brak, podobno pasuje idealnie. C贸rka obieca艂a zdj臋cia w niedalekiej przysz艂o艣ci. 馃檪

O samym sweterku nie b臋d臋 si臋 rozpisywa艂a, bo w艂a艣ciwie to powt贸rka tego co ostatnio, tylko w mniejszym rozmiarze i cudnym kolorze. 



Zosta艂o z tego koloru w艂贸czki, wi臋c od razu wrzuci艂am na druty dla mnie, ale chce zrobi膰 a偶urowe co艣. Koncepcji jeszcze brak. 馃槈

Zrobi艂am 艣ci膮gacz i si臋 zatrzyma艂am, przegl膮dam inspiracje, wszystko mi si臋 podoba no i co tu wybra膰.

Opcji jest kilka: 1.g艂adko na przodzie i tyle - r臋kawy a偶urowe; 2.g艂adko na przodzie i r臋kawy - ty艂 a偶urowy; 3.a偶ur po ca艂o艣ci. Jakie艣 podpowiedzi? Pom贸偶cie. :)

Dopisek dla Siebie ku pamieci-120oczek, 120 rz臋d贸w plus 艣ci膮gacz, ramiona na wysoko艣膰 56 rz臋d贸w .

Komentarze

  1. Pi臋kny kolor! Wybra艂abym drug膮 wersj臋- brzmi ciekawie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Prawda, 偶e ciekawie. Ach sama nie wiem, 馃榿

      Usu艅
  2. Klasyka zawsze pi臋kna jest - wspania艂y sweterek :) Aniu ot dylemat odwieczny, a jakiej wersji nie masz jeszcze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. W艂a艣ciwie to 偶adnej nie mam. Obecnie wyros艂am z wi臋kszo艣ci sweterk贸w 馃槈

      Usu艅
  3. Kolor boski! Najch臋tniej wszystko bym mia艂 w tym kolorze. Ja bym wybra艂a r臋kawy a偶urowe, albo zrobi艂abym a偶urowy karczek na przodzie.
    Mi艂ego;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, 偶e to my艣l. Tylko ka偶dy w innym kolorze. Czyli ju偶 wszystko wiem.

      Usu艅
  4. Sweterek jak cukierek, a z Twoim dylematem, to w pewnej chwili samo si臋 naprosi rozwi膮zanie. Czy Ci tak nie bywa, 偶e raptem "cos do g艂owy strzeli"? Mnie to tak czasami nawiedzaj膮 jakie艣 postanowienia. My 艣niegu jeszcze nie mamy, ale po dw贸ch ciep艂ych dniach ozi臋bi艂o si臋 jak g艂臋bok膮 jesieni膮. P{ozdrawiam .

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Hmm, pewnie masz racj臋. 馃榿 U nas dzi艣 3 stopnie!!! 馃槶

      Usu艅
  5. Ja robi臋 a偶ur z ty艂u reszta g艂adko i bardzo mi si臋 podoba馃榿pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak b臋dzie wygl膮da艂. 馃榿

      Usu艅
  6. Prz贸d g艂adki, reszta a偶urem :0)
    Przynajmniej tak mi si臋 wydaje, na podstawie zdj臋膰 tego sweterka w tym zab贸jczym kolorze ;0) bo g艂adki te偶 jest cudny :0)
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :0)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Moniczko, kolor cudny wiem wiem, mam nadziej臋, 偶e wystarczy na drugi sweterek. 馃檪

      Usu艅
  7. Super sweterek! Kolor jest bajeczny:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. 馃榿馃榿馃榿 Dzi臋ki, te偶 mi si臋 podoba kolorek, a sweterek prostota 馃槈

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Tu znajdziesz kogo艣 kto mo偶e by膰 dla Ciebie przyjacielem