Len

Zmobilizowałam się w końcu i zrobiłam kilka fotek wnusi w nowych wdziankach. Miałam po jednym motki lnu zakupionego dawno temu. Niestety przewinięty więc nie mam pojęcia ile tam było metrów. Robiłam szydelkiem nr 2.
Falbanki wygrały, więc zrobię jeszcze jedna falbaniastą, tylko chwilowo, znowu przerwa, bo pękła żyłka na palcu, ech. Wzoru ma bluzeczki nie mam, robiłam jak miałam fantazję. 😂 A teraz muszę powtórzyć falbanki i się zastanawiam czy się uda. 😅 Pozdrawiam Was w upalny poranek. Wypoczywajcie i nabierajcie sił. 🙂

Komentarze

  1. Piękne tuniczki dla pięknej małej damy. Ja też ostatnio przedłożyłam szydełko nad drutami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂 jakoś letnia pora zawsze wybieram szydełko, ale druty też są w użyciu tylko mniej.

      Usuń
  2. Skoro len, to tuniczki nie tylko są ładne, ale i przewiewne, idealne na upały. Z pękniętą żyłką udaj sie do rehabilitantów. Oni są lepsi od lekarzy w wielu kwestiach. Lekarz ma 1 semestr rehabilitacji w programie, a rehabilitant 5 lat. Mnie się ostatnio posklejały błony i ścięgna, w całym, prawym pasie ciała co skutkowało ogromnym bólem w nodze. Jeden rehabilitacyjny zabieg manualny od szyji do pięty i jestem, jak nowa. Życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź, moja siostra jest fizjoterapeutka, ale jakoś nic mi nie podpowiedziała, czego bym nie wiedziała. Ostatnio jedna dziewczyna do której jeżdżę na masaże zaproponowała żebym moczyła ręce w siemieniu. A tuniczki lniane na gole ciałko, się super sprawdzają. 🙂

      Usuń
  3. A miałam pytać, czy wnusia nosi te urocze ubranka na gołe ciało. Bo o ile byłam przekonana, że w takich ciuszkach może być za ciepło, tak teraz patrząc na Twoją wnusię widzę głęboki sens ażurowych szydełkowych ubranek. Tylko właśnie wydaje mi się, że najlepiej w upał na gołe ciało.
    Nie mogę się napatrzeć na Twoje cudne prace. Ja też stawiam na falbaniastą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Falbaniastą bardziej fantazyjna 😉 a pomysł był własny. Córka chciała jak najprościej dlatego różowa jako pierwsza taka prosta powstała, a przy drugiej już zrobiłam tak dla odmiany inaczej. Teraz powstaje kolejna z falbankami troszkę też. 😁

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem