Zimowy sweter

 No i mamy grudzień. Za oknem aura raczej mało zimowa.  Nie jestem zwolenniczką zasp śniegowych, ale odrobina śniegu by sie przydała. Krajobraz byłby ciekawszy. 

Pokazywałam ostatnio sweter dla jednej siostry, dziś sweter dla drugiej siostry.

Włóczka skarpetkowa wybrana przez moją siostrę. Kolor nie daje wiele możliwości na jakis wzór, ale karczek zrobilam wzorzysty.

Sweterek robiłam od góry, potem każdy kawalek oddzielnie bo siostrze podobały sie szerokie pasy.

Włóczki zostało jeszcze na skarpetki do kompletu. 

Włóczka Flotte Socke, Kolibri, 100g-420m, druty nr 3.








Grudzień podobnie jak i listopad u mnie to czas urodzin dzieci, wnukow i moich. Jakos taki wysyp jesienno zimowy. 😉 
Dlatego oprócz dziubania na drutach i codziennych obowiązków, mialam kilka imprezowych tortów. 
Teraz juz pomału powinnam sie nastrajać świątecznie. W tym roku oprócz moich 55urodzin, mamy z mężem 35lecie. To juz taka nawet konkretna powiedziałabym rocznica. 
Dobrze ze wszystko w okolicach świąt, wiec za jednym zamachem zrobie 3 w 1. 😁 
Do tego najmlodsze dziecię kończy zaraz 17lat. 🙈 A dopiero co byl taki malutki. 
Same wiec widzicie ile tu się dzieje. 
Ale nie zaniedbuje swojej pasji. Na drutach kolejny już  sweterek. Tym razem dla córki. 😉🙂
Trzymajcie sie cieplutko. 


Komentarze

  1. Jaki piękny karczek w tym sweterku zrobiłaś! Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, pozdrawiam Cie również. 🙂

      Usuń
  2. Bardzo energetyczny kolorek sweterka, który musi podnosić nastrój. Życzę, aby wszystkie(albo prawie) Twoje plany grudniowe realizowały się, abyś miała na wszystko czas. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, czasu mam tyke samo co kazdy z nas. Pytanie tylko czy go umiejętnie zagospodaruje 😉. Dziękuję bardzo za życzenia, niech się spełniają. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Piękny sweterek urocze kolorki i ten karczek fajny :) Imprezowy sezon haha tak bywa u mnie w przyszłym roku ;) Wspaniała wspólna rocznica i kolejnych razem spędzonych Aniu. pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku wyjatkowo, ale to dobrze, bedzie okazja do wspólnego swietowania z rodzinką. 🙂. Sweterek mam nadzieję ze będzie sie dobrze nosił. 🙂

      Usuń
  4. Piękny ten sweterek:-) Wszystkiego wspaniałego z okazji tych wyjatkowych okazji:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga, za życzenia. Pozdrawiam 🙂

      Usuń
  5. Sweterek pomimo wielobarwności pięknie strojny w karczek - siostra pewnie bardzo zadowolona :) Podziwiam pracę w kawałkach ale faktycznie szerokie przejścia pomiędzy kolorami wyglądają bardzo ładnie. Serdeczności z okazji tak nagromadzonych uroczystości :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem