Grudzień post nr 2

 Jeszcze przed świetami  udało mi się wieczorami skończyć kolejny sweterek.

Kolejny recykling , ze starego powstało nowe i nosi się praktycznie codziennie. Prosta i wygodna forma , do tego ciepełko , które bardzo sobie cenie w sezonie jesienno zimowym 🙈

Niestety aura szaro bura, brak fotografa, wiec lepszych fotek nie mam. Starałam się jak mogłam , żeby oddać urok sweterka 🤭 



 Sweterek nie doczekał się jeszcze guzików, jakoś nie po drodze mam do pasmanterie. Jednak nie przeszkadza  mi to, nakładam go i chadzam w nim praktycznie codziennie. Miałam tylko nadzieję, ze będzie dłuższy, na tyle jednak starczyło włoczki. Ale do sukienki czy spódniczki będzie idealny . 
Włóczka to lima dropsa, chyba moja ulubiona wśród włóczek dropsa. Druty 3,75. 

W tym roku życzę Wam i Sobie, abyśmy lepiej żyli, częściej się uśmiechali i byli otoczeni życzliwymi ludźmi. 

Trzymajcie się cieplutko . 😘






Komentarze

  1. Bardzo ładny sweterek, w sam raz na zimowe chłody.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, pozdrawiam... Spokojnych i Rodzinnych Świąt życzę Małgośka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wyszedl, Wesołych Świąt z Narodzenia Pana.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny sweterek, kolor i wydziergane wzory bardzo mi się podobają. Przed Świętami taką dużą pracę wykonać, to sukces. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek piękny i staranny a i starania dotyczące zdjęć udane, widać całą jego urodę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem