Malinowo

Tak mi się kojarzy ten kolor apetycznie , tutaj kolor taki jak w realu,
włóczka Kashmir ok. 10 dg, druty 3,5, rozmiar 38/40


Tutaj w całości z moją osobą, mam nadzieję, że widac jaka jestem zadowolona z tej bluzeczki, tymbardziej,
że zamysły były inne, ale w końcu wyszło coś takiego,
Początkowo korciła mnie bluzeczka od Dagmary - "Malinowy sorbet", którą w prezencie z opisem podarowała na swoim blogu, ale falbanka w miejscu, gdzie stawiam na minimalizm?
chyba to nie dla mnie, chociaż kiedyś może spróbuję, kto wie.
A tutaj dekold, bo szukam pomysłu na wykończenie.......tak, tak tu mi brakło koncepcji, więc chwilowo zostawiłam, chętnie posłucham jakiejś podpowiedzi :)

Hmmmmmmm, tu małe dołączyło do sesji i to by było na tyle fotek :)

Teraz chyba zrobię sobie przerywnik, bo dawno nie zrobilam
żadnego naszyjnika, a jak widać na fotce, brakuje tu jakiejś ozdoby na szyje :)
no i właśnie przyszła pierwsza z zamówionych przesyłek, już mnie korcą paluszki ;)

Komentarze