Powtórka z rozrywki

Skończyłam kolejną tunikę z Phildara, oczywiście z małymi modyfikacjami. Wiem, że czeka mnie taka jeszcze jedna, ale teraz chyba zrobię przerywnik w postaci jakiegoś innego sweterka. Mam również nadzieję, że nowej właścicielce przypadnie do gustu tunika.
Tutaj córka - moja wspaniała modelka, dzielnie próbuje zaprezentować cały urok tej tuniki :)

Tunikę jeszcze oczywiście czekają zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, czyli moczenie, naciąganie i suszenie, tutaj dopiero skończona i prosto spod szydełka ;)
Teraz mogę się udać na zasłużony odpoczynek, aż do poniedziałku.

Komentarze

  1. nowa właścicielka bardzo zadowolona ze zdjęcia, mam nadzieje że będzie również zadowolona z oryginału :)
    pozdrawiam gorąco i już nie moge się doczekać aby ją założyć :)
    pozdrawiam sylvik

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie wyszlo to staranie twej corki..:)sliczna z niej modelka w rownie pieknej tunice:)..milego odpoczynku...zasluzonego zreszta...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna tuniczka a modelka jeszcze ładniejsza:) Trafiłam tu po raz pierwszy i będe zaglądać - podoba mi się twoja bizuteria:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta tunika, też mam ja w planach. A z jakiej nitki jest zrobiona?

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za słowa uznania :), tunikę robiłam z maxi

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem