Przerywnik

W postaci naszyjników

Pierwszy bardzo prosty z czerwonego kamienia sieczki do ostatnio zrobionej bluzeczki


jakoś ostatnio mam zapotrzebowanie na żywe kolory, chyba to wina zimy, która jak dla mnie stanowczo za długo już trwa.

Drugi to przeplataniec - zielono mi -
składniki - naturalny koral barwiony na zielono, szmaragdowy nefryt, malachit, szklane kulki

Kolejny naszyjnik to zbiór różnych kamieni - radosny nastrój -
składniki: agat, opal, bursztynowy nefryt
mam w planach czarny sweterek więc potrzeba mi kolorów, wszyscy wiedzą jak ciężko się robi coś w czarnym kolorze
Ostatni to naszyjnik z naturalnego kamienia barwionego na żółto, prześliczny delikatny i skromny :) zaplanowałam go na prezent, muszę się tylko upewnić czy kolorystyka będzie odpowiednia

Komentarze

  1. Ten ostatni naszyjnik bardzo mi sie podoba :-)
    Taki prezent (jak dla mnie) to strzal w 10-tke!
    pozdrawiam -
    - Olajda

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem