W poszukiwaniu pomysłu

i oczywiście zastanawiam się nad włóczką, więc podpowiedzi mile widziane

wszystkie zdjęcia znalazłam u Osinek na forum i pozwoliłam sobie je wkleić





do pierwszej sukienki może Yarn Art Jeans co o tym sądzicie?
drugą chcę zrobić z supreme - wiem, że jest gruba, ale robiłam w tamtym roku z niej i przy niej zostanę, chociaż Persjanka proponuję Myre, nie jest to zły pomysł, tylko muszę znaleźć soczystą zieleń :)

ta sukienka robiona na drutach też mi wpadła w oko, już mam nawet zakupioną do niej YarnArt Cotton Neuve, w podobnym kolorze jak na zdjęciu, oczywiście sukienka będzie nieco zmodyfikowana, muszę tylko zrobić jeszcze próbkę, bo z tej włóczki jeszcze nie robiłam
te sukienki wszystkie pewnie dobrze znacie, tu raczej jak tylko znajdę czas to chyba pokuszę się o perle 5 albo elain?
chyba że macie jakies lepsze propozycje, chętnie skorzystam z porad :)

Komentarze

  1. jesli perle 5 nie przeraza cie to o klase lepsza wedlug mnie jest aria ariadny..w bogatej kolorystyce...:)..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. no,no widzę że tu się będzie działo
    wszystkie pomysły super
    ja mam zamiar zrobić jeszcze jedną "pradę" chyba z ELIAN NICKY
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no ciekawe plany sukienkowe :) czekam na wyniki ich realizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem