Szal

Miała być sesja w plenerze, ale za oknem leje więc sesja będzie innym razem a dziś rzut na krzesełko. Wszyscy tak dziergają te szale, a jesień się zbliża to i ja zrobiłam jeden i nawet mi się spodobało, może jeszcze biały machnę ;)

włóczka Luna powyżej motka, druty 4


Dużym ułatwieniem była strona

http://dagi35.blox.pl/2009/08/Estonskie-szale-jak.html

- gdzie jest krótki kursik jak taki szal zrobić,

mnie osobiście zaoszczędziło dużo czasu robienie borderu bo miałam już gotowca

Pogoda za oknem nie nastraja dziś optymistycznie, mimo to spacer po plantacji leszczyny w poszukiwaniu orzechów się odbył



i został uwieńczony sukcesem :)


a robótkowo dalej jest co robić tylko motywacji potrzeba, wrrrrrrrrr

Ps. no i niech mi ktoś powie dlaczego nie wklejają mi się linki :/

Ps. Listonosz przyniósł paczkę no i muuuuuuuusiałam ją pokazać :)



Komentarze

  1. Aniu! Szal cudny, sama mam wielka ochote na coś podobnego... Ale czy dam radę? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. szal uroczy inne prace rowniez.pozdrawiam jola
    http://robotkidehajola.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny szal! To SZALeństwo jest zaraźliwe- ja też rozgladam się za pomysłem na szal.
    Paczuszka smakowita. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny szal...
    też zapragnełam mieć szal, choć nigdy żadnego nie nosiłam...ale kiedyś musi być pierwszy raz, a może mi sie spodoba..
    zaczynam się rozgladać za jakimś prostym wzorem na szydełkowy szal...

    OdpowiedzUsuń
  5. te szale sa faktycznie zaraźliwe ;) a szal jest bardzo prosty i nie tak bardzo pracochłonny, wybrałam prosty wzorek, żeby się szybko robiło żadnych pęczków ;)
    Besa, Lucyna - róbcie te szale, szydełkowe wzory znajdziecie na forum u maranty napewno
    Magdalena rade to byś dała tylko czy zdążysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szal jest piękny. Potwierdziła to również moja siostra, która nie bloguje, tylko czasem zagląda do mnie. Znalazła Twój blog z szalem w zakładkach i specjalnie dzwoniła, zeby o niego wypytać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem